بچه ها شرمنده مثل اینکه بد جور کلتون رو خوابوندم
تا تعطیل نشدین خودمون بریم بهتره
اره رفقااااااااااااا
اگه کسی خواست از زنده بودنم با خبرشه
اینم ایدیم:strongboy110
ما رفتیم دختراااااااااااا
بچه ها شرمنده مثل اینکه بد جور کلتون رو خوابوندم
تا تعطیل نشدین خودمون بریم بهتره
اره رفقااااااااااااا
اگه کسی خواست از زنده بودنم با خبرشه
اینم ایدیم:strongboy110
ما رفتیم دختراااااااااااا

تاحالا به چشم هات خوب نگاه کردی:
باهم نگاه می کنند.باهم می چرخند.باهم به راست نگاه می کنند.باهم به چپ نگاه می کنند.باهم می خوابند.
در حالی که همدیگر را اصلا نمی بینند.به این می گویند انتهای رفاقت.
اما تا این چشم ها به یک دختر نگاه می کنند،فقط یکیشون چشمک می زند.
نتیجه اخلاقی:دخترها گند می زنند به هر چی رفاقت است.
این هم واسه آسمون که زیاد حرف نزنه.
سلام دوستان
من اومدم که سنگامو وا بکنم با شما چه دخترا وچه پسرا که البته خوشبختانه یا نمیدونم چی بگم
که تا حالا پستی از پسرا بجز عباس ومهدي ندیدم ظاهران امین هم به گفته خودتون دو.....
خب بگذریم منمو تا حالا دوتا دختر که باز خوش یا بد امروز به پست هم خوردیم چی گفتیم چی شنفتیم بماند اگه از دست من ناراحتید خوب به قول خودتون بهام کل نکنید که کم بیارید صورت مسئله پاک بشه
بری پیش مامانم اینا زیراب زنی درضمن با کل بی ادبی من خوب بلدم منظورمو برسونم حالا تو دوست داری به مسائل جن.... ربط بدی مشکل من نیست من فقط کلهای که راجع به من بودن رو خابوندم وبه نظر خودم هیچ بی احترامی نکردم اینرو هم بگم اسمون خانوم ما امدیم کل کنیم نه ابراز عاطفه بلاخره یکی می خوابه حالا اون من باشم یا کسی دیگه تو نباید نقطه ضعف نشون بدی دیونه بخدا تو بیمارستان دلم برات سوخت هم تو وهم عروسک جون یادت نره قسم خوردم حالا اگه شما دو نفر دوست نداشتین من اینجاباشم و جو کاملا دخترونه باشه میتونیدبه خودم اعلام کنید نیازی نیست به مامانم اینا بگید
من یک بارم گفتم توی کل جو گیر میشی قضیه کش می خوره ممکنه یه حرفای هم باشه ولی وقتی کلت خوابیدو بای کردی باید همه چی از یادت بره من که اینجورم شما رو نمیدونم
منتظر رضایت شمادوتام
بدونه تعارف وبا كمال پرروي جوابم رو بدين من اينجوري خوشحال ترم اگه بايد برم
سلام دخترای گل در ادامه ی توصیف پسرا می رسیم به شباهتشون به سوسک
پسر ها شبیه سوسک هستند !!!!!! چرا؟؟؟؟؟
میگم خدمتتون
1.دقت کردین بعضی سوووسکااا گیر میدن بهت هرچی با دمپایی میزنی تو سرشون بیشتر میان طرفت!!!!
2.دیدین سوسک ها چقدر سگ جونن لهشون میکنی ولی هنوز شاخکاشونو تکون میدن
خووووووووب تا اینجا فک کنم منظورمو گرفته باشین!!!! خوب میریم سراغ بقیه ی شباهت ها
3.مدل مووووووووو های پسرااااااا (با وجود تنها 2 تار مو!!! همونو با کلی چسب و تافت و ... سیخ می کنن)
4.سوووسک موجود چندشیه (مثل پسر ها که خیلی چندشن)
5.سوسکااا رو هیچکی دوست نداره (البته من به استثنا ها کاری ندارم کلی گفتم)دقیقا مثه پسر هاااااااا
6.سوسک تنها حشره ایه که خوشگلش پیدا نمیشه!!! مثل پسر که نسل خوشگلاش منقرض شده!!!
7.میگن سوسکااا خیلی پیچیدن و محققا هنوز از زندگیشون سر در نیاوردن درست مثل پسر جماعت
که هیچ وقت نمیفهمی پشته این قیافه یه زشتش چیه!!!!
بس که موزیییییییییی ان خوب فکر کنم به اندازه ی کافی دلیل اوردم
واسه اینکه شما دختران محترم شباهت زیااااااااااد بین این دو موجودو بفهمین
پس الان میشه به یه نکته اشاره کرد
واسه من سواله که چرا پسر ها با وجود این همه شباهت سوسک های بیچاررو میکشن (خیلی راحت)
آقا پسر های محترم !!
نه دختراااااااااااا
خب واقعا بچه ها خیلی با مزه اید
لطفا از کلمه ی جنس کمتر استفاده کنید یه موقعی کار دستمون میده
تازشم من سارام و امیر خان چه ربطی به من داره اون اصلا تو این وب مسئولیتی نداره
فقط قبل از این که شما بیاین مدیر پسرا بود الانم اصلا اینجا عضو نیست
و یوزش رو به من تحویل داده قالبم کار خودشه این امیری هم که اونجا
نوشته امیر خان نیست یکی دیگس عضوش کردم
آخه امیرخان اصلا عضو که باهاش تقسیم کار کنم
بعد مشکل این وب من نیستم کوشاست که چند روزی مسافرته اصلا یه آپم نداده
شما هم که از هیچ جا خبر نداری این منم که روزی ۴ ساعت می شینم تبلیغات می کنم
و عضو جمع می کنم مطمئن باش اگر هم احساس کنم دارم کم کاری می کنم خودم کنار می کشم
من قبلا بیشتر پست می دادم چون احساس می کردم دخترا دارن کم میارن
الان می بینم شما هستید خیالم راحت تره کم تر پست می دم
از همه افرادی هم که سعی می کنن نهایت ادب رو رعایت کنن ممنون هستیم.

اشكال نداره الان يكاري ميكنم كه حال بسرا كرفته بشود
پسرهای ایرانی نمیتوانند :
- با داشتن هیکلی ضایع تی شرت تنگ نپوشند و فیگور نگیرند !
- از کلاس پنجم دبستان سه تیغ نکنند و After Shave نزنند !
- جلوی مدرسه دخترانه نایستند و سیگار چاق نکنند !
- با دیدن یک فروند دختر جو زده نشوند و تیکه جواتی بار نکنند !
- پس از ورود به دبیرستان سیگاری نشوند و گوز گوز نکنند !
- در صورت نبودن امکانات برای خود ارضایی به در و دیوار .... نکنند !
- پس از یافتن اولین پشم در بدن خود احساس مردانگی نکنند و به فکر ازدواج نیفتند !
- در مقابل دخترها احساس بامزه بودن نکنند شعرو ور نگویند !
- ادعای با معرفتی و با مرامی و خلاف سنگینی نکنند !
- کت و شلوار صورتی با پیراهن زرد نپوشند و کراوات قهوای نوک ممه ای نزنند !
- در آن واحد با N تا دختر رفیق نباشند و به هر N تاشون قول ازدواج ندهند !
- احساس غیرتی بودن نکنند و را به راه به آبجی کوچیکه گیر ندهند !
- از ? سالگی پشت ماشین باباشون نشینند و ... و ... ماشین را با ... ندهند !
- احساس خوشتیپی و خوشگلی نکنند و خود را دختر کش ندانند !
- در وبلاگشان فقط به دخترها لینک ندهند و فقط برای دخترها لوگو و تمپلیت نسازند !
و مهمتر از همه :
- پس از خواندن این نوشته جنبه خود را نشان ندهند و مرام و باحالی خود را اثبات نکنند
خواهشمندم فقط پسرا بخونن
اخه میگن نفرین میمونا گیراست okpesraaaaaaaaaaaaa
خواهشمندم زماني كه من نيستم همچنان قدرتمند باشيد تا هميشه دختران خوابيده باشند
و فقط شبها كار كنند مثل .....
واما عروسك جون: بوديم كاري نكردي و خوابيدي تا شب من امشب احتمالا زانو پام روبخوام عمل كنم و نيستم ولي ديگر دوستانم شب ترتيب تو يكي را خواهند داد ناراحت نباش بيكس نمي موني برو به جلست ادامه بده و همجنس بيار با خودت كه زياد اذيت نشي براي تايديه اخر اره پسراااااااااااااا من رفتم بستري شم تا عمري باقي باشد و عروسك جون رو ببينم
بيا بالا تا كلتو بخابونم
اره پسراااااااااااااااااااااا
این عکسو هم جنسات دزدیدن برا زیر اب زنی تو بیچاره
چرا اینقدر اذیت میکنی از مجلسه پسرا میندازمت بیرونا
این کارا چیه
هرچی من میخوام با پسرا جلسه بذارمو باهاشون حرف بزنم مگه این میمونا ادم میشن
ااااا بشین سر جات دیگهBOY STRONG چقد بالا پایین میپری؟
سرو ته همشونو بهم زدی تا یکی شبیه خودت رست کردی آفرین دختر خوب اگه بهش علاقه داری جواب رد نده جفتک به بختت میزنی ها
خیلی با حالی خداییش

چه برسه میمونا ی باغ وحش تورا مثل اسرایل می بینن
می بینم که اره دخترا رو را انداختی اینم خصلت حسودی دختراست ببینید پسرااااااااااااا چه حسودن دخترا
نظر من کلی برا دخترا نگذاره
همشونو مثل آسمون میخوابونیم قدرت دست ماست
اره پسراااااااااا
که یه کوچولو اعتماد به نفس پیدا کنی
آخی نازی تا حالا کسی بهت نگفته بود خوشکل؟؟
خیلی جوگیر نشو من تکه کلاممه
میمونه باغ وحشم که بیاد بش میگم خوشکله خوبی؟؟
اره دخترااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هرکی طاقت یا ظرفیت یا هرچی که شما بگید نداره
و میخواد تن به باختن بده میتونه نظر نده واعلام موجودیت نکنه مثل خیلی ها
اره پسرااااااااااااااااااا
BOY STRONG نکنه تو عضوش کردی؟؟؟