بچه ها شرمنده مثل اینکه بد جور کلتون رو خوابوندم

تا تعطیل نشدین خودمون بریم بهتره

اره رفقااااااااااااا

اگه کسی خواست از زنده بودنم با خبرشه

 اینم ایدیم:strongboy110

ما رفتیم دختراااااااااااا 

سلام

مهدي جون سلام

رفاقت

 

تاحالا به چشم هات خوب نگاه کردی:

باهم نگاه می کنند.باهم می چرخند.باهم به راست نگاه می کنند.باهم به چپ نگاه می کنند.باهم می خوابند.

در حالی که همدیگر را اصلا نمی بینند.به این می گویند انتهای رفاقت.

اما تا این چشم ها به یک دختر نگاه می کنند،فقط یکیشون چشمک می زند.

 

نتیجه اخلاقی:دخترها گند می زنند به هر چی رفاقت است.

این هم واسه آسمون که زیاد حرف نزنه.

 

بازگشت مجدد

سلام دوستان

من اومدم که سنگامو وا بکنم با شما چه دخترا وچه پسرا که البته خوشبختانه یا نمیدونم چی بگم

که تا حالا پستی از پسرا بجز عباس ومهدي ندیدم ظاهران امین هم به گفته خودتون دو.....

خب بگذریم منمو تا حالا دوتا دختر که باز خوش یا بد امروز به پست هم خوردیم چی گفتیم چی شنفتیم بماند اگه از دست من ناراحتید خوب به قول خودتون بهام کل نکنید که کم بیارید صورت مسئله پاک بشه

بری پیش مامانم اینا زیراب زنی درضمن با کل بی ادبی من خوب بلدم منظورمو برسونم حالا تو دوست داری به مسائل جن.... ربط بدی مشکل من نیست من فقط کلهای که راجع به من بودن رو خابوندم  وبه نظر خودم هیچ بی احترامی نکردم اینرو هم بگم اسمون خانوم ما امدیم کل کنیم نه ابراز عاطفه بلاخره یکی می خوابه حالا اون من باشم یا کسی دیگه تو نباید نقطه ضعف نشون بدی دیونه بخدا تو بیمارستان دلم برات سوخت هم تو وهم عروسک جون یادت نره قسم خوردم حالا اگه شما دو نفر دوست نداشتین من اینجاباشم و جو کاملا دخترونه باشه میتونیدبه خودم  اعلام کنید نیازی نیست به مامانم اینا بگید

من یک بارم گفتم توی کل جو گیر میشی قضیه کش می خوره ممکنه یه حرفای هم باشه ولی وقتی کلت خوابیدو بای کردی باید همه چی از یادت بره من که اینجورم شما رو نمیدونم

منتظر رضایت شمادوتام

بدونه تعارف وبا كمال پرروي جوابم رو بدين من اينجوري خوشحال ترم اگه بايد برم

سارا

سلام دخترای گل در ادامه ی توصیف پسرا می رسیم به شباهتشون به سوسک

پسر ها شبیه سوسک هستند !!!!!! چرا؟؟؟؟؟

میگم خدمتتون

1.دقت کردین بعضی سوووسکااا گیر میدن بهت هرچی با دمپایی میزنی تو سرشون بیشتر میان طرفت!!!!

2.دیدین  سوسک ها چقدر سگ جونن لهشون میکنی ولی هنوز شاخکاشونو تکون میدن

خووووووووب تا اینجا فک کنم منظورمو گرفته باشین!!!! خوب میریم سراغ بقیه ی شباهت ها

3.مدل مووووووووو های پسرااااااا (با وجود تنها 2 تار مو!!! همونو با کلی چسب و تافت و ... سیخ می کنن)

4.سوووسک موجود چندشیه (مثل پسر ها که خیلی چندشن)

5.سوسکااا رو هیچکی دوست نداره (البته من به استثنا ها کاری ندارم کلی گفتم)دقیقا مثه پسر هاااااااا

6.سوسک تنها حشره ایه که خوشگلش پیدا نمیشه!!! مثل پسر که نسل خوشگلاش منقرض شده!!!

7.میگن سوسکااا خیلی پیچیدن و محققا هنوز از زندگیشون سر در نیاوردن درست مثل پسر جماعت

که  هیچ وقت نمیفهمی پشته این قیافه یه زشتش  چیه!!!!

بس که موزیییییییییی ان خوب فکر کنم به اندازه ی کافی دلیل اوردم

واسه اینکه شما دختران محترم شباهت زیااااااااااد بین این دو موجودو بفهمین

پس الان میشه  به یه نکته اشاره کرد

واسه من سواله که چرا پسر ها با وجود این همه شباهت سوسک های بیچاررو میکشن (خیلی راحت)

آقا پسر های محترم !!

نه دختراااااااااااا

 

سارا

سلام آسمون من اینجام راستش حال دارم ولی خنده مجال پست دادن نداد

خب واقعا بچه ها خیلی با مزه اید

لطفا از کلمه ی جنس کمتر استفاده کنید یه موقعی کار دستمون میده

تازشم من سارام و امیر خان چه ربطی به من داره اون اصلا تو این وب مسئولیتی نداره

فقط قبل از این که شما بیاین مدیر پسرا بود الانم اصلا اینجا عضو نیست

و یوزش رو به من تحویل داده قالبم کار خودشه این امیری هم که اونجا

نوشته امیر خان نیست یکی دیگس عضوش کردم

آخه امیرخان اصلا عضو که باهاش تقسیم کار کنم

بعد مشکل این وب من نیستم کوشاست که چند روزی مسافرته اصلا یه آپم نداده

شما هم که از هیچ جا خبر نداری این منم که روزی ۴ ساعت می شینم تبلیغات می کنم

 و عضو جمع می کنم مطمئن باش اگر هم  احساس کنم دارم کم کاری می کنم  خودم کنار می کشم

 من قبلا بیشتر پست می دادم چون احساس می کردم دخترا دارن کم میارن

الان می بینم شما هستید خیالم راحت تره کم تر پست می دم

 

از آسمون به شیطونک

عزیزم وقتی می بینی یه نفر ادب نداره و فرق کل انداختن و ییرون ریختن عقده های روانی جنسیش رو تشخیص نمی ده نباید باهاش کاری داشته باشی. چون خودت رو به اندازه اون پایین میاری و کم ارزش می کنی. بزار هر چی دوست داره بگه . وقتی جوابشو ندی خودش روش کم می شه . اینجا پسرای مودب و پدر و مادر دار هم هستن که می فهمن ما اینجا فقط برای ایجاد یک رابطه سالم مجازی بدور از دغدغه های جنسیتی متعارف هستیم و هدف اینه که با روحیات هم اشنا بشیم بدون این که به خالق خودمون توهینی کرده باشیم به جهت آفرینش این جنس یا اون جنس.

از همه افرادی هم که سعی می کنن نهایت ادب رو رعایت کنن ممنون هستیم.

  • در ضمن یه وبلاگ گروهی باید یه مدیر فعال و آنلاین داشته باشه تا مطالب رو به موقع و اسرع وقت روتوش کنه و در حال حاضر ظاهرا این وبلاگ یا مدیر نداره یا مدیرش حال نداره . هر چند به نظر من "سارا" و "امیر" هر دو یه نفر هستن ولی به هر حال باید تقسیم کار انجام بدن و ساعات روز و شب رو طوری تقسیم کنن که مرتب بر مطالب وبلاگ نظارت داشته باشن. این نظارت خیلی ضعیفه اینجا.

تقدیم به شیطونک !

 

 

ضد بسری(طنز)

ميبينم كه djaminنبوده دخترا كم اوردن

اشكال نداره الان يكاري ميكنم كه حال بسرا كرفته بشود

پسرهای ایرانی نمیتوانند :

- با داشتن هیکلی ضایع تی شرت تنگ نپوشند و فیگور نگیرند !

 

- از کلاس پنجم دبستان سه تیغ نکنند و After Shave نزنند !

 

- جلوی مدرسه دخترانه نایستند و سیگار چاق نکنند !

 

- با دیدن یک فروند دختر جو زده نشوند و تیکه جواتی بار نکنند !

 

- پس از ورود به دبیرستان سیگاری نشوند و گوز گوز نکنند !

 

- در صورت نبودن امکانات برای خود ارضایی به در و دیوار .... نکنند !

 

- پس از یافتن اولین پشم در بدن خود احساس مردانگی نکنند و به فکر ازدواج نیفتند !

 

- در مقابل دخترها احساس بامزه بودن نکنند  شعرو ور   نگویند !

 

- ادعای با معرفتی و با مرامی و خلاف سنگینی نکنند !

 

- کت و شلوار صورتی با پیراهن زرد نپوشند و کراوات قهوای نوک ممه ای نزنند !

 

- در آن واحد با N تا دختر رفیق نباشند و به هر N تاشون قول ازدواج ندهند !

 

- احساس غیرتی بودن نکنند و را به راه به آبجی کوچیکه گیر  ندهند !

 

- از ? سالگی پشت ماشین باباشون نشینند و ... و ... ماشین را با ... ندهند !

 

- احساس خوشتیپی و خوشگلی نکنند و خود را دختر کش ندانند !

 

- در وبلاگشان فقط به دخترها لینک ندهند و فقط برای دخترها لوگو و تمپلیت نسازند !

 

و مهمتر از همه :

 

- پس از خواندن این نوشته جنبه خود را نشان ندهند و مرام و باحالی خود را اثبات نکنند

خدا حافظ دوستان

boy                    girl

عروسك جون

راستي اينو يادم رفت من از همه دوستان به خصوص عروسك واسمون معذرت ميخوام  اگه يه دفعه احساس كردن كه توهين يا ... كردم من فقط شوخي ميكردم  برا اينكه درد پامو فراموش كنم اميدوارم دركم كنيد و برام دعا كنيد تا زنده برگردم و......خداكنه زياد از دستم عصباني نباشيد پسرا يه امشبرو بهشون اوانس بدي منو نفرين نكن 

خواهشمندم فقط پسرا بخونن

 اخه میگن نفرین میمونا گیراست okpesraaaaaaaaaaaaa

آقا پسراي عزيز

وصيت نامه

خواهشمندم زماني كه من نيستم همچنان قدرتمند باشيد  تا هميشه دختران خوابيده باشند

و فقط شبها كار كنند مثل .....

واما عروسك جون: بوديم كاري نكردي و خوابيدي تا شب من امشب احتمالا زانو پام روبخوام عمل كنم و نيستم ولي ديگر دوستانم شب ترتيب تو يكي را خواهند داد ناراحت نباش بيكس نمي موني برو به جلست ادامه بده و همجنس بيار با خودت كه زياد اذيت نشي براي تايديه اخر اره پسراااااااااااااا من رفتم بستري شم تا عمري باقي باشد و عروسك جون رو ببينم

عروسک جون

strongboy110@yahoo.com

بيا بالا تا كلتو بخابونم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری سوم www.pichak.net كليك كنيد

داری سر سره بازی میکنی

خوش بگذره

BOY STRONG

 

آره دخترااااااااااااااااااااااااااا

من شب میام حال تو یکیو میگیرم جرات داری بیاBOY STRONG

عروسک جون

خوشم میاد اینقده ریزید که خودتونو نمی بینید دخترا (جیر جیرکا)

اره پسراااااااااااااااااااااا

میرم ولی شب میام حالتو میگیرمBOY STRONG

برا اینکه جون سالم از میون هم جنسا ت در ببری داری فرار میکنی

این عکسو هم جنسات دزدیدن برا زیر اب زنی تو بیچاره

BOY STRONG

چرا اینقدر اذیت میکنی از مجلسه پسرا میندازمت بیرونا

این کارا چیه

هرچی من میخوام با پسرا جلسه بذارمو باهاشون حرف بزنم مگه این میمونا ادم میشن

ااااا بشین سر جات دیگهBOY STRONG چقد بالا پایین میپری؟

عروسک جون

آزوی شما قطعه قطعه کردن پسراس داغ دلتو رو میوهاخالی کردی اره

سرو ته همشونو بهم زدی تا یکی شبیه خودت رست کردی آفرین دختر خوب اگه بهش علاقه داری جواب رد نده جفتک به بختت میزنی ها

خیلی با حالی خداییش

عروسک بخونه تا حالش جا بیاد

جلسه دختران با مدیریت شیطونک خوشگله

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

میبینین

اگه همه پسرارو قطعه قطعه کنیم

میشن شبیه این گلابی

اره دختراااااااااااااااااااااااااا

عروسک جون

خوب تیکه کلامی داری okولي يه نكته با ميموناهم ملاقات داشتي اي تف بزات پسري كه بخاد با تو دوستشه البته با اين تفاسير دیگه فكرنكنم دختراهم تورو بعنوان دوست قبول كنن

چه برسه میمونا ی باغ وحش تورا مثل اسرایل می بینن

می بینم که اره دخترا  رو را انداختی اینم خصلت حسودی دختراست ببینید پسرااااااااااااا چه حسودن دخترا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

BOY STRONG  ببین

کاری نکن همچین بلایی به سرت بیاریما

اره دختراااااااااا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

 

بگیر که اومدBOY STRONG

آره دخترااااااااااااااااااا

پسرهای قدرتمند

ازاین به بعد هرکی دوست داشت میتونه با یه اره تایید

نظر من کلی برا دخترا نگذاره

همشونو مثل آسمون میخوابونیم  قدرت دست ماست

اره پسراااااااااا

ببین من میگم خوشکله

که یه کوچولو اعتماد به نفس پیدا کنی

آخی نازی تا حالا کسی بهت نگفته بود خوشکل؟؟

خیلی جوگیر نشو من تکه کلاممه

میمونه باغ وحشم که بیاد بش میگم خوشکله خوبی؟؟

اره دخترااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عروسک جون

من اومدم اینجا یه چند وقتی حال جیر جیرکا رو بگیرم هرکی میخواد جیر جیر کنه جواب از من مشنفه

هرکی طاقت یا ظرفیت یا هرچی که شما بگید نداره

و میخواد تن به باختن بده میتونه نظر نده واعلام موجودیت نکنه مثل خیلی ها

اره پسرااااااااااااااااااا

عباس

 

ببین چه بساتی شده

دخترا به پسرا میگن خوشگل اخه این یه خوصصیاتام که داشتین خودتون میخاین بگیرنش وتقدیم به پسرا بکنید در ضمن نیاز با اسم نوشتن  نیست حرفم رو صاحبش برداشت نمی خواستم کسی بهت بخنده اسمتو ننوشتم خودت لغت به ....زدی اره پسرااااااااااااا

ما اینجا کسی به اسم عروسک نداریم

BOY STRONG نکنه تو عضوش کردی؟؟؟