بعد از عمری من امدم

سلام بههمه حاظرین و غایبین

میبینم که هنوز این وبلاگه داره نفس میکشه

خدارو شکر

من میرم  بخوابم 

شما هم دیگه زحمت نکش نمی خوات فشار بیاری

حاضرین باییییییی

b .s

اهان

اخیییییییی حیونکی به اینا می گه بی ربط

هنوز باورش نشده که گیرایس پایینه

اونایی که گفتم محض اطلاع جناب بود  که من کمتر میام نت

حرفای تو بیشتر به بی ربطی می زنه تا من

b .s

منم همینطور

شما هم شانس اوردین که علف زیادی سبز نشد  زیر پات خوبه که جوابی دادم وگرنه باید یه چمن زن می ذاشتی پیشت

راستی من فقط امشب امدم از فردا باید بشینم بخونم

b .s

اره مواظب باش قاطی مخا نشی

از اون چند بار سوال کردنت فهمیدم میدونی 

تو گیرایت از صفر هم زده به منفی

ادعای چی می کنی؟

b .s

اهواز ديگه

شايد جايي كه اونا هستن رواج داره

ارههههه

ان كلمه رو از كدوم فرهنگنامه در اوردي ؟

من نميدونم

 

ارههههه

ان كلمه رو از كدوم فرهنگنامه در اوردي ؟

من نميدونم

 

دانشگاه اهواز ازمون مخصوصا دخترا به گرمي استقبال ميشه ولي مذكراااااااا

هم شاهد عيني هم تحقيقات  هم بديهيات ثابت كرده

ايا مي دانيد اگه به رو خودت نمياري الان بدون

ايا مي دانيد درصد بيشتر فرستدگان به كميته انضباطي در دانشگاهان پسراني بودن

به دليل بي جنبه بودن و ضايه بودن  ايجاد مزاحمت  

 

ايا مي دانيد جمعيت دختران به صورت چشمگيري افزايش پيدا كرده

به دليل قاطي شدن پسران در ميان دختران

 

ايا مي دانيد ميزان دوجنسه هاي مرد به زن سير صعودي پيدا كرده

به دليل اينكه پسرا از پسر بودنشون احساس عذاب و شرمندگي مي كنن

 

ايا مي دانيد ميزان خودكشي در ميان پسران بالا رفته

به دليل اينكه مي خواهند از هويتي كه دارند فرار كنن

 

ايا مي دانيد بيشتر كم اوردگان و ضد حال خوردگان در ميان پسران رواج بالايي دارد

 مي دانم كه  همه ي اينها را مي دانيد و كاملا واضح است ولي واسه تاكيد گفتم

 

 من بيشتر پا درسام ميشينم دير انم  خب قضيه دوجنسه چيههههههههههه؟

 اي بابا ..................

 چي شد پس؟

 چي شد پس؟

نه بابا  رفته بودم تو سایت

بنده دختر مي باشم

؟

chi shod

سلام من که الان امدم  اگه کسی نیست برم ۱ ساعت دیگه بیام

اعلام حضور

سلام امدم بگم که اگه خد ا بخوات و درسام پا پیچه بنده نشن من به جمع 

foe boy بپيوندم  و اونارو خوشحالتر بكنم