بعد از عمری من امدم
میبینم که هنوز این وبلاگه داره نفس میکشه
خدارو شکر
میبینم که هنوز این وبلاگه داره نفس میکشه
خدارو شکر
شما هم دیگه زحمت نکش نمی خوات فشار بیاری
حاضرین باییییییی
اخیییییییی حیونکی به اینا می گه بی ربط
هنوز باورش نشده که گیرایس پایینه
اونایی که گفتم محض اطلاع جناب بود که من کمتر میام نت
حرفای تو بیشتر به بی ربطی می زنه تا من
شما هم شانس اوردین که علف زیادی سبز نشد زیر پات خوبه که جوابی دادم وگرنه باید یه چمن زن می ذاشتی پیشت
راستی من فقط امشب امدم از فردا باید بشینم بخونم
از اون چند بار سوال کردنت فهمیدم میدونی
تو گیرایت از صفر هم زده به منفی
ادعای چی می کنی؟
شايد جايي كه اونا هستن رواج داره
ان كلمه رو از كدوم فرهنگنامه در اوردي ؟
من نميدونم
ان كلمه رو از كدوم فرهنگنامه در اوردي ؟
من نميدونم
ايا مي دانيد درصد بيشتر فرستدگان به كميته انضباطي در دانشگاهان پسراني بودن
به دليل بي جنبه بودن و ضايه بودن ايجاد مزاحمت
ايا مي دانيد جمعيت دختران به صورت چشمگيري افزايش پيدا كرده
به دليل قاطي شدن پسران در ميان دختران
ايا مي دانيد ميزان دوجنسه هاي مرد به زن سير صعودي پيدا كرده
به دليل اينكه پسرا از پسر بودنشون احساس عذاب و شرمندگي مي كنن
ايا مي دانيد ميزان خودكشي در ميان پسران بالا رفته
به دليل اينكه مي خواهند از هويتي كه دارند فرار كنن
ايا مي دانيد بيشتر كم اوردگان و ضد حال خوردگان در ميان پسران رواج بالايي دارد
مي دانم كه همه ي اينها را مي دانيد و كاملا واضح است ولي واسه تاكيد گفتم
foe boy بپيوندم و اونارو خوشحالتر بكنم