/////////

سلام بر و بچ!!!!!!!!! میدونم که دیره اما چه کنمیه کار خیلی ضروری داشتم نتونستم سره وقت بیام!! و اینکه سارا من نه کم آوردم و نه در رفتم همونطور که گفتم یه کار ضروری پیش اومد!!!! حالا اگه هستی جواب بده وگرنه بازم فردا شاید نتونم بیام بینی شما دخترا رو به خاک بمالم!!!!!!!!!

======

سلام به همگی!!!! مثل اینکه تو این سایت فقط مدیرا پست میزنن!!!!

بابا مثلا سایت کل کله!!!!!