/////////
سلام بر و بچ!!!!!!!!! میدونم که دیره اما چه کنمیه کار خیلی ضروری داشتم نتونستم سره وقت بیام!! و اینکه سارا من نه کم آوردم و نه در رفتم همونطور که گفتم یه کار ضروری پیش اومد!!!! حالا اگه هستی جواب بده وگرنه بازم فردا شاید نتونم بیام بینی شما دخترا رو به خاک بمالم!!!!!!!!!
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 2:27 توسط شهاب
|