سان ســـــــان

 

ولی من الان میرم تا نبودم واست عادت بشه !!

 

البته میدونم ک هیچوقت نبودم..

لای حلا واقعا میرم !!

 

کارم داشتی بیا وبم !!

 

باید الان برم از نت !!

 

صبح میخونم !!

 

بای دختر بی احساس ../.

 

بای تنها.

سان ســـــــان

 

من الانم اگه بخوای بری میزنم تو گوشت !!

 

در ضمن من نگفتم میخوام برم !!

 

آدم باید کم باشه...تا کمبودش احساس بشه !!

نه اینکه بره...تا نبودش عادت بشه !!

سان ســـــــان

 

رویا اینجا جای این حرفا نیست !!

 

کوشا گفت ک از این حرفا نزنین و فقط کل کنید !!

سان ســـــــان

 

باشه !!

 

حالا خوشحال میشی بهت بگم تنها ؟؟

اگه آره ک منم خوشحال میشم !!

 

آقای تنها !!

سان ســـــــان

 

مرسی...تو خوبی ؟؟

 

شایدم دیگه نیام !!

 

یه تصمیمایی گرفتم !!

سان ســـــــان

 

نه بابا !!

 

فقط دوست دارم بجای تنها...اسمتو بنویسی عزیز من !!

 

 

رویا کوشی ؟؟

سان ســـــــان

 

سلام رویا گلی !!

 

شایدم آره دارن فوضولی میکنن ولی آخه فوضولی ب چ دردی میخوره ؟

سان ســـــــان

 

واقعا نمیدونم اینایی ک فقط میان نگاه میکنن و پست نمیدن چ سودی میبرن ؟؟!!

سان ســـــــان

 

آفرین !!

 

حالا شدی آدمی ک در عین این ک تنها هستش !!

ب دخترا هم محل نمیده !!

سان ســـــــان

 

اینکه دخترا کمتر میان...

من نمیدونم چرا...ولی شاید باورت نشه...

من تا حالا هر وقت ک سر زدم آخرین پستا ماله پسرا بوده !!

 

سان ســـــــان

 

هه !!

 

من باید بگم ؟؟!!

 

میتونی از بقیه اعضا بپرسی !!

البته خو حق داری دفاع کنی...ولی دفاع درست و با دلیل !!

نه هی بگی .. کی...کجا... کِی... من ؟؟...آمارت غلطه...و از این چیزا !!

سان ســـــــان

 

اگه یه نگاه ب نویسندگان بکنین نصف بیشتره اعضا دخترن !!

 

ولی تا حالا بیشتره پستا ماله پسرا بوده !!

سان ســـــــان

 

آهان !!

 

این همه فکر واسه گفتن این جملات بود ؟؟!!

 

باشه عزیزم...من مواظب میشم...مرسی ک گفتی !!

 

ولی کسی ک تنهاست ب هر کسی ک میرسه میگه با من دوس میشی !!

آدمی ک تنها نیست هی پیشنهاد دوستی نمیده عزیزم !!

سان ســـــــان

 

ای خــــــــــــــــــــدا !!

 

من آخه چه گناه بزرگی کردم ک ب این عذاب عظیم دچار کردی منو !!

 

د آخه پسر من چی ب تو بگم ؟؟!!

 

اگه تو رو تحویل میگرفتن ک تنها نبودی عزیزم !!

سان ســـــــان

 

اینجا فقط واسه تماشا نیستا !!

 

عضو شدید تا افتخار بدین و دست مبارک رو ب کیبورد برده و پست بدید !!

 

 

خیلی ادیبانه حرف زدما !!

سان ســـــــان

 

سلام !!

 

کسی هست از دوستان ؟؟

سان ســـان

 

من میرم !!!

 

تو هم اینقدر منو حرص بده تا اون اتفاق بیفته !!

 

بای

سان ســـان

میدونم ک خوشت میاد از این حرفا !

سان ســـان

 

بعد ک رفتم ... ؟

سان ســـان

...

سان ســـان

 

میدونم !!

 

اما اگه ی روز ی اتفاقی افتاد و دیگه سان سانی نبود ک حرصشو در بیاری افسوسشو میخوری !!

سان ســـان

 

صدقه سریه تو دیگه !!

 

تو وقتی حرص منو میخوای در بیاری دیگه چ توقعی از اون هست ؟؟!!

سان ســـان

 

نه بابا اون اینقدرا هم ارزش نداره ک من پشتشو بگیرم !!

 

گفت ک ب رویا بگو بهش زنگ زدم برنداشت !!

 

منم گفتم بیخودی ب دختر مردم تهمت نزن !! اون دنیا چی میخوای جواب بدی !!

اون بدبخت هم از ضایعگیش بحثو عوض کرد و پیچوند !!

 

همین !!

سان ســـان

 

قبلا ی خداحافظی میکردی رویا خانوم !!

 

بیخیال کسی نمیاد...

 

خب منم میرم دیگه !!

سان ســـان

 

اصلا نیاین !!

 

واااا

 

انگار باید التماسشون کنی !!

سان ســـان

 

حتما اون ۴نفری ک نوشته پایین ..

 

منم ک بلاگفا منو ۴تا میبینه !!

سان ســـان

دوستان دیگه ای ک هستن لطفا پست بذارن !!

سان ســـان

بیخیال !!

 

چیزی نمیبینم ک واسه من باشه !!

برا چی بیام ؟!

 

گفتم ک یه غلطی کرد توش موند خودش !!

سان ســـان

 

آمدیم باز...

 

ولی دریغ از وجود کسی !!

 

تو وقتی میگی مخاطب اون وب خدا و دل خودمه و چند نفر دیگه هم اونجان !!

 

من دیگه بیام چیکار ؟؟

 

بیخیال یه حرف مفتی زد خودش هم توش موند !!

سان ســــان

منظورم غیر از خودمه !!