سان ســـــــان
ولی من الان میرم تا نبودم واست عادت بشه !!
البته میدونم ک هیچوقت نبودم..
لای حلا واقعا میرم !!
کارم داشتی بیا وبم !!
باید الان برم از نت !!
صبح میخونم !!
بای دختر بی احساس ../.![]()
بای تنها.
ولی من الان میرم تا نبودم واست عادت بشه !!
البته میدونم ک هیچوقت نبودم..
لای حلا واقعا میرم !!
کارم داشتی بیا وبم !!
باید الان برم از نت !!
صبح میخونم !!
بای دختر بی احساس ../.![]()
بای تنها.
من الانم اگه بخوای بری میزنم تو گوشت !!
در ضمن من نگفتم میخوام برم !!
آدم باید کم باشه...تا کمبودش احساس بشه !!
نه اینکه بره...تا نبودش عادت بشه !!
رویا اینجا جای این حرفا نیست !!
کوشا گفت ک از این حرفا نزنین و فقط کل کنید !!
باشه !!
حالا خوشحال میشی بهت بگم تنها ؟؟
اگه آره ک منم خوشحال میشم !!![]()
![]()
آقای تنها !!![]()
مرسی...تو خوبی ؟؟
شایدم دیگه نیام !!
یه تصمیمایی گرفتم !!
نه بابا !!
فقط دوست دارم بجای تنها...اسمتو بنویسی عزیز من !!
رویا کوشی ؟؟
سلام رویا گلی !!
شایدم آره دارن فوضولی میکنن ولی آخه فوضولی ب چ دردی میخوره ؟
واقعا نمیدونم اینایی ک فقط میان نگاه میکنن و پست نمیدن چ سودی میبرن ؟؟!!
آفرین !!
حالا شدی آدمی ک در عین این ک تنها هستش !!
ب دخترا هم محل نمیده !!![]()
اینکه دخترا کمتر میان...
من نمیدونم چرا...ولی شاید باورت نشه...
من تا حالا هر وقت ک سر زدم آخرین پستا ماله پسرا بوده !!
هه !!
من باید بگم ؟؟!!
میتونی از بقیه اعضا بپرسی !!
البته خو حق داری دفاع کنی...ولی دفاع درست و با دلیل !!
نه هی بگی .. کی...کجا... کِی... من ؟؟...آمارت غلطه...و از این چیزا !!
اگه یه نگاه ب نویسندگان بکنین نصف بیشتره اعضا دخترن !!
ولی تا حالا بیشتره پستا ماله پسرا بوده !!![]()
آهان !!
این همه فکر واسه گفتن این جملات بود ؟؟!!
باشه عزیزم...من مواظب میشم...مرسی ک گفتی !!
ولی کسی ک تنهاست ب هر کسی ک میرسه میگه با من دوس میشی !!
آدمی ک تنها نیست هی پیشنهاد دوستی نمیده عزیزم !!
ای خــــــــــــــــــــدا !!
من آخه چه گناه بزرگی کردم ک ب این عذاب عظیم دچار کردی منو !!
د آخه پسر من چی ب تو بگم ؟؟!!
اگه تو رو تحویل میگرفتن ک تنها نبودی عزیزم !!
اینجا فقط واسه تماشا نیستا !!
عضو شدید تا افتخار بدین و دست مبارک رو ب کیبورد برده و پست بدید !!
خیلی ادیبانه حرف زدما !!![]()
سلام !!
کسی هست از دوستان ؟؟
من میرم !!!
تو هم اینقدر منو حرص بده تا اون اتفاق بیفته !!
بای![]()
![]()
میدونم ک خوشت میاد از این حرفا !
میدونم !!
اما اگه ی روز ی اتفاقی افتاد و دیگه سان سانی نبود ک حرصشو در بیاری افسوسشو میخوری !!
صدقه سریه تو دیگه !!![]()
تو وقتی حرص منو میخوای در بیاری دیگه چ توقعی از اون هست ؟؟!!
نه بابا اون اینقدرا هم ارزش نداره ک من پشتشو بگیرم !!
گفت ک ب رویا بگو بهش زنگ زدم برنداشت !!
منم گفتم بیخودی ب دختر مردم تهمت نزن !! اون دنیا چی میخوای جواب بدی !!
اون بدبخت هم از ضایعگیش بحثو عوض کرد و پیچوند !!
همین !!
قبلا ی خداحافظی میکردی رویا خانوم !!
بیخیال کسی نمیاد...
خب منم میرم دیگه !!![]()
اصلا نیاین !!
واااا
انگار باید التماسشون کنی !!![]()
حتما اون ۴نفری ک نوشته پایین ..
منم ک بلاگفا منو ۴تا میبینه !!
چیزی نمیبینم ک واسه من باشه !!
برا چی بیام ؟!
گفتم ک یه غلطی کرد توش موند خودش !!
آمدیم باز...
ولی دریغ از وجود کسی !!
تو وقتی میگی مخاطب اون وب خدا و دل خودمه و چند نفر دیگه هم اونجان !!
من دیگه بیام چیکار ؟؟
بیخیال یه حرف مفتی زد خودش هم توش موند !!