سلام

واقعا از همين نوشته هات كوچولو مشخص مي شه فرق بين يه نفر كه هرتي تربيت شده با كسي كه حداقل بويي از تربيت شنيده چيه !

اول اين كه من در پاسخ به يه انساني كه خودشو خيلي مرد حساب مي كرد ولي زن صفت بود ميزان تحصيلاتمو گفتم و گفتم الان زبان كار مي كنم براي تافل دكترا . چون ايشون پرسيد گفتم وگرنه نيازي به نشون دادن حجم مطالبي كه هنوز براي ياد گرفتن وجو د داره و نياز به پرداختن به اونا هستم نداشته و ندارم. دوست قديميتون حشمت خان فرمودند شما واسه كنكور درس مي خونيد ما هم دعا كرديم قبول بشيد .

وقت تفريح و استراحتم ميام نت واسه سرگرمي . شايد روزي ۱۵ دقيقه . همين واسه خوندن مطالب توي كوچولو وخنديدن به ميزاني كه حرص مي خوري و ديدن عكس العملهاي بقيه بعنوان يه نمونه آماري كافيه و باعث انبساط خاطر وافر مي شه جان دوستان.

همين.

 تا صفحه اينجا باز بشه به دوستام سر مي زنم و مطالبشونو مي خونم و ...

عضويت منو فعال كردي؟ اصلا چرا غير فعال شده بود؟ مسئله همينه !

كي به خانواده ات توهين كردم؟ خواب نما شدي يا توهم داري؟

ولي خوب به هر حال مطمئنا الان واسه خودت يه كاربري ديگه تعريف كردي.

ولي مي گم درس بخون عزيزم كه فردا خواستي كار پيدا كني نمي پرسن مدير كدوم وبلا گ بودي !

منتظر دوست نازنينت هم هستم جوجو !

یک مدیر بی ادب و دروغگو !

ببین سارا که به قول حشمت خان کنکور داری !

چرا کلمه عبور منو هر وقت دلت می خواد غیر فعال می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی کامنت های من چی شد ؟

چرا پاک کردی؟

شخصیت نازنین خودتو نشون بده و انتقاد پذیر باش فرشته کوچولو با سواد درس خون و با شعور!!!!!!!!!

یه صفحه لکنتی مرجوع اینقدر مهمه که حتی اگه هک بشه یه وبلاگ دیگه رو خراب کنه اونم اونطوری؟

راستی چرا هر وقت وب هک می شه موبایل تو هم خراب می شه نمی تونی مسج بزنی پسورد بدی به مدیر دیگه ؟

یا ۴ روز ۴ روز می ری سراغ درس؟

بخاطر این نیست که هر چهار روز یه بار می تونی به اینتر نت دسترسی داشته باشی جوجو؟

مثلا هر چهار روز یه بار که می تونی بری دانشگاه یا کتابخونه یا مامانت اینا می زارن بخاطر خرید نون و سبزی  بری بیرون!!!!!!!!

اینجا فکر نمی کنم کسی شخصیت و درونشو بخاطر کل کل کردن با جنس مخالف به حراج بزاره یا در افتادن با دیگران اینقدر براش مهم باشه که به تو و امثال تو التماس کنه !!!!!!!!!

آدما بخاطر اجتماعی بودنشون و برای این که ارتباط سالمی رو تجربه کنن به هم رجوع می کنن و همه مثل شما کمبود ندارن که واسه شنیدن ناسزا له له بزنن !

بهتره مزاحمت نشم بتونی کنکورتو بدی خدا رو چه دیدی یه وقت دانشگاه شبانه ای غیر انتفاعی چیزی قبول شدی !

و در ضمن رفیق هکرت کجاست؟

منتظرشم !

بگو بیاد ! می خوام حالشو در عرض ۴۰ ثانیه بپرسم. فقط ۴۰ ثانیه !

از دوست هکرت بپرس بهت می گه یعنی چی !

سارا چرا دروغ مي گي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

اول اين كه هستي و نيستي :

چه جوريه كه تو و كوشا مرتب ۴ روز به  ۴ روز مسافرت

هستين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد هر دو با هم  تايم مسافرت داريد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هكتون كردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كي مي گه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من هر روز از طريق همون صفحه مي اومدم اينجا و اونجا هر گز هك نشد.  

هك كردن اينجا هم يعني قالبش بر داشته مي شه و از اين حرفا نه اين كه

صفحه بخوابه و يا پاك بشه البته اونم هست ولي تو اين قسمت در عرض ده

دقيقه مي شه يه صفحه درست كرد و لينكو به اون داد.

تازه هك كردن نياز به سواد داره و تا جايي كه مي دونم هكر ها تو سايتهايي

مثل بلاگفا صفحه هايي مثل صفحات ارجاعي رو هك نمي كنن چون فايده

اي واسشون نداره.

 بلاگفا هم فقط يه بار تو اين مدت ۹ ساعت فيلتر شد. همين.

صفحه رو پس گرفتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم با كمك بقيه؟ خدايي خيلي

دروغگويي و حقير !

مگه موقع هك  كردن صفحه رو مي برن؟؟؟؟؟؟ پسووردشو عوض مي كنن

كه اونم با يه اطلاع رساني به مسئولان سايت درست مي شه و پس جديد

رو در عرض ۱۰ دقيقه مي شه گرفت.

چرت و پرت هايي كه مي گي يعني اصلا نمي دوني و نمي فهمي هك

چي هست و به چي مي گن هك!!!!!!۱

پشت وبلاگ چي مي گذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب چي مي گذره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر كس كاري داره نظر مي زاره  چه تهديد آميز چه غير تهديد آميز و چون

بيشتر از شما بقيه هستن چرا اين پيامهاي تهديد آميز رو بقيه نمي بينن!!!!!!!

و تازه شما اصلا هستي كه ببيني چي مي نويسن بقيه يا نه ؟

تهديد مي شيد؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه كلفا مسائل امنيتي و فوق سري رو مطرح مي كنه؟؟؟؟؟؟

يا سياسي مي نويسه ؟

يا افشاگري مي كنه ؟

حالا اينو بگو كه چه جوري تهديد مي كنن؟

به موبايلتون زنگ مي زنن؟ پس رفقاي خودت هستن كه بهشون شماره دادي !

عكس تفنگ و چاقو مي فرستن؟

به مرگ تهديد مي كنن؟ به دزديدن ؟ به كسر نمره ؟ به اخاذي؟

فكر كردي مردم شعور ندارن يا خودتو با اونا مقايسه مي كني؟

اينجا و تو هاستهاي ديگه شايد صد تا سايت يا وب كل باشه از اينجا

شلوغتر و بهتر كه البته شما هم تقليدي از برخي از اونا هستين چطور اونا

اين مسائلو ندارن فقط تو و كوشا داريد؟

تو بلاگفا شكايت كردن ازتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از چه بابت؟ كپي رايت رو رعايت

نكردي؟ مسائل خلاف عفت مطرح مي شه ؟ كه البته اگر هم بشه مقصر

خودتون هستين كه جهت ويرايش حضور نداريد.

واسه چي دروغ مي گي؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بخاطر دوستي كوشا با مسئولان سايت!!!!!!!!!!!!!!

خدايي يا خيلي بچه اي كه فكر كردي بقيه از پشت كوه اومدن يا

اينكه ........

 

اطلاعيه                                                                                            ا

درش تخته شد رفت !!!!!!!!!!!!

 

تخته شده؟

 

آره بسته شده!!!!!!!!

آره بسته شده !!!!!!!!

آسمون

سلام به همه

انگار سوت و كور شده اينجا و بايد كم كمك درشو تخته كرد .

آسمون

می تونید واسه دوست سرای دیوونه تون از هدایای زیر استفاده کنید:

۱. یک بسته مرگ موش اعلا

۲. ماشین چمن زنی

۳. اره آجر

۴.گلاب واسه after shaving

5.دستکش برای شستن ظرفا

6. کیسه زباله

7.یک عدد کتاب آشپزی

8. چند متر کفنی

9.یک عدد علی دایی

10.سایر موارد

این فوتبال!!!!!!!!!!!!!!!

واقعا از این که می بینم کسی نیست خیلی حال می کنم!

بعضی ها هم که قدرت کاری واسشون نکرد و رفتن !!!!!!!!!

اینم شد فوتبال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرژانتین دوست داریم!!!!!!!!!!!!!

ولی آخه بدون فرانسه و ایتالیا مزه می ده ؟

نه!

در ضمن انگار بعضیا با بعضیا بلههههههههههههههههه!

مورد پیدا کردن !!!!!!!!

نظر خصوصی و اینا!!!!!!!!!!

تولد حضرت علی و روز پدر و مرد و ... بر همگان پیشا پیش مبارک باد !

تولد حضرت علی و روز پدر و مرد و ... بر همگان پیشا پیش مبارک باد !

 

 

روز پدر

 

 

روز پدر

 

 

روز پدر

 

روز پدر

 

 

روز پدر

 

روزپدر

 

 

 

 

روزپدر

 

 

روز پدر

از طرف آسمون

 

آسمون

جناب "قدرت" کسانی که از ناحیه ا مشکل دارن اینطوری وزنهlifting می کنن!

نمی دونستی بدون .

شما که قدرت دستته دیگه چرا می ترسی!!!!!!!!!!!!!!!!

مگه دختر شدی به قول خودتون !!!!!!!!!!!!!

آسمون به همه دختراي ناز نازي

حالا بعد از ديدن اون صحنه هاي جالب از يه پسر چلمن و تفريح بهتره به كمي ورزش بپردازيم تا مثل بعضي ها كه قدرت دستشونه كك خيكي نشيم !

 

يه ناز نازي در حال ورزش!

 

البته خبر رسيده يه نفر كه پاش ناكار شده به انجام ورزشهاي ...پرداخته !!!!!!!!

 

اسمش راستي محمده تو خونه صداش مي كنن "كك"

آسمون به همه دختراي ناز نازي

زودتر بيدار شيد مامان همايون داره دست و صورت همايونو مي شوره و با فرچه مي خواد براش مسواك بزنه و از گلاب جاي after shavingاستفاده كنه . خود همايون نوشته اينا رو مامانش بهش ياد داده. واقعا اگه اين خانمها نبودن اين آقايون چه مي كردن دخترا ؟

 

مامان خانم همايون در حال shaving همايون !

آسمون

مي بينم كه همه خواب هستن !

به همايون و فرامرز

مي بينم كه به مانكن پلاستيكي ضايعاتي هم ......

آخه

جوجو اين مطالبو تو پايان نامه تحقيقاتيت نوشتي !

تبريك مي گم.

شما سيكلتو گرفتي !

تبريك فرامرز!

 

 

آسمون

بچه ها مي رم چند تا فايل رو چك كنم و تطبيق بدم.

بر مي گردم .

بوس بوس

از آسمون به مهرخ

مهرخ جان بله كك مي تونه چند برابر قد خودش بپره واسه همينه كه قدرت دستشه ديگه عزيزم .

توهم !!!!!!!!

مي بينم كه ديشب مخدر زدي الان داره توهمش رو مغزت كار مي كنه .

صبر كن از خماري بياي بيرون بعد مي بينيمت !

 

تصحيح آگهي

عزيزان موجودي كه قدرت دستشه :

كاملا رايگان !

 

صدر هيات رئيسه قدرتمندان !

آسمون

پهن تو بدن خودت خودبخود توليد مي شه تا برسي به محل خريدارت .

راستي سارا اسمش واقعا كك هست .

نمي دونستم و از اطلاع رساني به موقعت ممنون !

آسمون

پهن  تا برسي به مقصد تو بدنت توليد مي شه .

راستي سارا منم واقعا نمي دونستم واقعا كك بايد صداش كنم.

ممنونم از اطلاع رساني به موقع شما .

 

 

اولين آگهي دست فروشي در كلفا

 

بشتابيد                                                              بشتابيد

                       اولين مرحله دستفروشي

                     بخاطر گل روي دخترا

                        كاملا رايگان!!!!!!۱

يك عدد نازنيني كه قدرت دستشه به همراه يه گوني پهن به متقاضيان تحويل داده مي شه

 

يه موجودي كه قدرت دستشه !

 

در اينجا مي تونيد با يه لباس ديگه اونو ببينيد و دلتون غنج بره !

توانايي هاي يكي كه قدرت دستشه !

آسمون به كوشا

سلام

اميدوارم هميشه بعنوان يك مدير با اخلاق از نشر حرفاي زشت و ركيك جلوگيري كنيد .

 

ممنون!

آسمون

چه حالي مي ده خوردن صبحانه بدون حضور بعضي ها !

 

 

 

 

آسمون

سلام به دختراي دسته گل و ماماني

 

 

 

راستي وقتي من خداحافظي مي كنم يا مي گم بوس بوس چرا يه عده فكر مي كنن با اونا هستم.

روي صحبت من اينجا فقط دخترا هستن و نه فرد يا افراد ديگري.

من حتما قبل از خواب جيش يادم نمي ره ولي خوب شما نيازي به اين كار نداري چون مامانت پوشكت مي كنه .

 

 

آسمون

 

بچه های خوب دارم می رم شام .

شاید صبح بیام.

الان خسته هستم و امیدوارم شب پر ستاره ای داشته باشید .

بوس بوس

 

شب خوش

آسمون  کلاس نگارش و املا

منیژک                     نه                                ملیجک صحیح است.

جاننسار                  نه                             جان نثار صحیح است.

 

به زودی در این مکان کلاس تقویتی جهت افرادی که قدرت دستشونه و لی متاسفانه به جهت بسته شدن به گاری نمی تونن در کلاس در س حاضر بشن برگزار می گردد.

 

 

آسمون اینم متن یه ترانه که مهرزاد مرعشی اونو خونده

 

 

این آهنگ اختتامیه مراسم superstar  آلمان بود . مهرزاد مرعشی و رقیبش اونو خوندن.

ویدیو اون هم در اومده که اصلا چنگی به دل نمی زنه ولی خوب صدای

آسمانی مهرزاد رو نمی شه نادیده گرفت. 

حتما شنیدید. پس متنشو می زارم تا حال کنید:

 

 

When your heart is weak,
You don't know where to go,
And you can not sleep,
And it's time to know,
That heaven is a million miles away for you girl

At the rainbow's end,
There's a place for you,
Just believe in yourself,
There's so much to do,
Between the shadows and the lonely hearts for you girl,

I know it's not an easy love,
Enough my baby just enough,
Oh baby you destroy this love,
Oh like the Devil in the Dark,

CHORUS:

[ Don't believe on what they tell about me
Don't believe, It's only a mystery
Don't believe,
In my heart it's raining raining raining

Don't believe on what they tell about me
Love is like a crazy symphony
Don't believe,
In my heart it's raining raining raining ]

Break a heart of stone
Careless memories
Candles in the wind
Can't turn back the years
And heaven is a million miles away for you girl

I know it's not an easy love
Don't ever leave me it's so tough
'Cause you're the angel of my heart
Sometimes the Devil in the Dark

CHORUS X2

Don't believe on what they tell about me

آسمون به djamin

اون قلب از طرف همه پسرا ولی غیر از خودت ؟!!!!!!!!!!!!

این یه نقاشی کار استاد تجویدی هست.

تقدیم به هر کسی که اون قلب از طرف اونه !

 

تقدیم به شما

آسمون

 

دختر خانومای ناز به زودی براتون لینک آهنگهای عاشقانه قشنگی رو

می زارم تا با معانی زیبایی که از ذهن شاعران بزرگشون بوی عطر و مهر

می دن  شب خوبی رو سپری کنید .

اگه یه روز بری سفر

آسمون

 

اینم یه آهنگ زیبا و خاطره انگیز تقدیم به کسانی که ازش خاطره های قشنگ و رویایی دارن :

اگه یه روز بری سفر ....

آسمون

امشب شب گرمی هست و به نظرم دختر خانوما بهتره یه شب شاعرانه و

ر احساس داشته باشیم

تقدیم به همه دخترا .