آسمون به كوشا
سلام
اميدوارم هميشه بعنوان يك مدير با اخلاق از نشر حرفاي زشت و ركيك جلوگيري كنيد .

+ نوشته شده در چهارشنبه دوم تیر ۱۳۸۹ ساعت 9:44 توسط آسمون
|
اميدوارم هميشه بعنوان يك مدير با اخلاق از نشر حرفاي زشت و ركيك جلوگيري كنيد .
