آق حشمت

سلام از سفر برگشتم

می بینم دعا هام مستجاب شده دیونه های این وبلاگ شفا که نه ولی شرشونو فعلا کم کردن

می تونید و هستید جوابمو بدید

خبر خوش این که من دعوت به همکاری در جهت لیدری در وبلاگ شدم

و فکر کنم دیگه لیدر شده باشم

به هر حال هر جور شده اینجا رو آباد می کنم تا ریش سفید بفهمید معناش چیه

آق حشمت

سارا دروغ گو است!!!

بچه ها اینجور که من در آوردم سارا دانشجو نیست الانم کنکور داره جالبه نه؟!

همون درستو بخونی بهتره پس فردا تحصیلات نداشته باشی می ترشی

البته بعضی ها تو این وبلاگ مدرک داشتن ولی ترشیدن

و البته خیلی زبون ردیفی هم داره تو فیس بوک خوب ازم پذیرایی کرد

به هر حال ما خیر مدیریت اینجا رو می خوریم باشه برا جوون تر ها

الانم دو روزه بیکارم می یام فردا مدیر می شیم هر روز باید جواب پس بدیم چرا نمی یایم

الانم می خوایم با خانواده بریم مشهد چه دیدی شاید متحول شدیم

شما مواظب باشید متهون نشید غلط املایی داشتم به بی سوادی خودتون ببخشید

شوخی کردم برا تمام خل و چل های این وبلاگم دعا می کنم

خدا حافظ

 

آق حشمت منتشر کرد

تاريخچه كلفا

كلفاي فعلي در گذشته به نام كل كل شناخته مي شده و آدرسش www.kall.blogfa.com   بوده است

كه توسط بلاگفا بسته شد البته يه وب كل قبل از اين داشتن كه منم عضو بودم ولي اون اصلا بدرد نمي خورد در حقيقت چرك نويس اين وبشون بود كه تجربه ي جالبي بود بعد به آدرس www.kalfa.blogfa.com

انتقال پيدا كرد از نظر مديريتي اين دو وب دو مدير پسر و سه مدير دختر داشته

از مديرا پسر ميشه از  كوشا و اميرخان نام برد و كوشا رو هم بايد با ثبات ترين مدير وب كل تو ايران دونست چون خداييش هيچكي اينقدر رو حجم اتنقادات دوام نياورده البته قبلا انتقادي نبود الان هست

اميرخان هم كه دوست ما هم مي شه مدير بدي نبود البته در نقش بازرس ظاهر مي شد و بيشتر

ويرايش

مي كرد و كمي تبليغات و قالب سازي و كارهاي گرافيكي

از دخترا ميشه به آرزو و ما ئده و سارا اشاره كرد آرزو مدير بدي نبود ولي يهو غيبش زد البته تو زمان اون دخترا پا به پاي پسرا كل مي كردن حتي بعضي اوقات بهتر ولي يهو غيب شد البته اين جور كه من يادمه

شايدم نه به هر حال مفقود الاثر شد و البته در زمان اون بود كه كل كل بسته شد

مائده ولي گند زد به همه چي مدير بود ولي خداييش فعاليت اعضاي معمولي ازش بيشتر بود تو دوران اون اين وب تبديل به پايگاه دوستيابي و تبادل احساسات شد كه البته بد بختانه ما بي نصيب مونديم

به هر حال يه جنگ و دعوايي شد وب بازارش خوابيد و امير و مائده زدن به چشم و چال هم و هر دو صحنه رو ترك كردن  و فكر كنم منظور سارا از اوني كه kall1  رو هك كرد همين مائده باشه چون خيلي مول مي زد

نوبت رسيد به سارا خدا وكيلي از مائده و آرزو بهتر بوده ولي بدشانسيش اينه يه مدير پسر( امير) رفت

و كوشا هم  يكم سرش شلوغ شد و كم مياد

ولي من هم كوشا و هم اميرخان را مي شناسم و تا جايي كه يادمه سارا دوست دختر امير بود فكر نكنم همون كوشا باشه چون تو دوران مائده عضو اينجا بود و ميومد اينجا كاراي عاشقانه مي كرد باور كنيد خاله سوسكه رو مي گم 

در مورد كوشا هم بايد بگم مي دونم چرا نمي ياد الان فصل جن گيري رفته شكار جن 

به هر حال من مي گم يا كلفا بايد تخته شه يا كلا هيچكي رئيس نباشه يا حداقل رئيس بازي در نياره تا كار به گيس كشي نكشه يا مثل قبل سه چهار نفري مديريت كنن مسئوليت ها كم بشه

يه چيز ديگه من بعد از كوشا با سابقه ترين عضو كلفام زود تر كوشا رو فراري بديد تا ريش سفيدتون بشم

آق حشمت

شما هم که هستی؟ اصلا تو این وسط چیکاره ای من رئیس شورشی ها هستم

در ضمن سارا یه چیز این توهمت هایی که بهت زدن

آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته

استرونگ بوی تو هم که همون پشت ویترین باشی بهتره با این طرح هات 

آق حشمت

به به این دیگه جالب ترینش بود

واقعا راست می گن دخترا خودشون واسه پسرا می میرنو چشم ندارن همدیگه رو ببیننا

همین جوریه که با این همه خر خونی بازم آخرش گوهی نمی شن

خاک بر سر شما دخترا که به هم رحم نمی کنید شما که خودتون پسر دختر نما داشتید

دیگه این دختره رو چرا می خواید پسر کنید

این طور که بوش میاد این مدیره هم فراری دادید به هر حال اگه خواستی بری ما رو حلال کن

 چیزایی که قبلا بهت گفتم رو بدل نگیر سارا خانوم به امیر جان یعنی خان

سلام ما را برسون نمی دونستم آشنای آشنای مایی و گرنه ویژه ازت پذیرایی می کردم

فقط گریه نکن امیر هست دلداریت می ده تسلیت ما رم بپذیر 

بچه ها اگه مشکلی هم دارید بیاید به سر پرستی من کودتا کنیم این که در رفت کوشا رو هم فراری می دیم

 

آقا حشمت

سلام خدمت همه ی پسرا دخترا گم شن

سارا خواستم بگم خیلی پر رو شدی بزغاله خودتی

یه بار دیگه از این حرفا بزنی به شوهرت می گم گوشت رو بکشه

فعلا

http://www.olll.blogfa.com/

 

حشمت قاقی

سلام به همه ی دختر پسرای خل و چل واقعا همتون خل وچلید

آخه به اینم می گن کل دو سه ماه ما تو این وبلاگ نبودیم این چه بلاییه سرش آوردین

یه آشنا هم که داشتیم (امیرخان) اونم از دست شما و فکر کنم همون سارا در رفت

مائده هم که اصلا نمی شناسمش

ببخشید djamin تو دختری؟ یا پسر؟ خودت رو تفکیک کن وگرنه پشتت حرف در میارن

بعدشم اینقدر کپی برداری نکن به قول سارا اگه کپی کردی زیرش منبعشم بنویس

آخه درسته تو ایران قانونی واسه کپی رایت نیست ولی تو یکم رعایت کن و از خودت بنویس

سهرابم که هنوز اون دخترای وحشی رو تو این وب ندیدی به نظرم باید لطافت رو کنار بگذاری وگرنه

بعد دیدن اولین دختر تبدیل به سراب می شی

آسمون که اه اه دختره لوس اینجا اومدیم دعوا کنیم نه اینه دل بدیم قلوه بگیریم

از من که استادم یاد بگیرید

به قول امیر خان:

هر کی قصد کل کل با بنده داره/ کشته شدنش به دست من با بنده داره