سلام سلام سلام

سلام ب همه مخصوصا دخترا-شیطونک-سارا

ب همه بجز boy string

کجایین پس کسی نیست؟

جناب boy strong

بذار سیبیلت ک در اومدو جز آدما شدی بعد بیا حرف بزن . اوکی عزیزم؟

اصلا ب تو چ نی نی کوچولو ک تو کار بزرگترا دخالت میکنی؟.ها؟ها؟ها؟

در ضمن من هر وقت دلم بخواد سلام میکنم.اونم نه ب هر کسی.

 

 

وای چقد این BOY STRONG زر میزنه.روت خیلی زیاد شده ها جناب.