سلام آخر

به نام خدايي كه در اين نزديكي است

 لاي اين شب بو ها پاي آن كاج بلند

روي آگاهي آب ، روي قانون گياه

 

نزديك به 80 خط جواب نوشته بودم نمي دونم چي شد همه رو پاك كردم

بهتر شد پاك كردم

چون بابتشون بايد بازم جواب پس مي دادم.

ولي خلاصشونو مي گم

1-   به همون خدايي كه همه ما قبولش داريم قسم مي خورم من كوشا نيستم

2-من عضويت آسمونو غير فعال نكردم برعكس فعالش كردم كه بياد تو وب حر فش رو بزنه

 

3-آسمون حالا بگو تو كامنت ها چي نوشته بودي؟ خجالت نمي كشي؟

واقعا برات متاسفم كه فرهنگت قده يه دونه نخودم نيست

من با خانواده ي تو چيكار داشتم كه تو همه جور توهيني به خانواده ي من كردي

 

4- من هيچ وقت نگفتم تحصيل كردم و بابتش پزي ندادم  من دانشجوي شبانه ام  ولي شما كه فوق ليسانس دانشگاه تهراني D: چرا اينقدر ريا كاري و پزشو مي دي و بايد بگم يا خالي مي بندي يا اگه هم راست مي گي خاك بر سرت كه وقتتو پاي كل با يه مشت بچه هايي كه زياد دنبال درس و مشق نيستن مي گذروني

و اين نشون مي ده داري مي ترشي D: پس سركه يادت نره

 

5-من هكر نيستم ولي چشم به دوستم مي گم مياد خدمتت ببينه اندازه  دهنت حرف مي زني يا اين لقمه اي كه بر داشتي نمي توني ببلعيش

 

6- من يوز و پسم رو  برا كوشا نظر خصوصي كردم ديگه هم نمي يام

به اميد ديدن روزاي خوش برا اينجا

ولي يادتون باشه هيچ وقت يه طرفه نريد به قاضي

 ۷- نابودی این قالب به خاطر هک نیست به خاطر ف..لتر شدن سرور عکس های قالبه

 

موبايلمم هنوز خرابه 1100 نيست كه خراب نشه

 

ختم كلام:


خداحافظ همين حالا،
همين حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطي که بفهمي تر شده چشمام
خداحافظ کمي غمگين به ياد اون همه ترديد
به ياد آسموني که منو از چشم تومي ديد
اگه گفتم خداحافظ نه اين که رفتنت سادست
نه اين که مي شه باور کرد دوباره آخر جادست
خداحافظ واسه اينکه نبنديم دل به رويا ها
بدونيم بي تو با تو همين رسم اين دنيا ،
خداحافظ خداحافظ همين حالا

خدا حافظ

 

سارا

۴ روز نیستم به علت درس باز نگید نمی یاد بعد که اومدم تکلیفم رو با این وب مشخص می کنم

سرتو بالا بگير تا هنوز دير نشده
تا دلم زير فشار غصه ها پير نشده

سرتو بالا بگير ، من تحملم کمه
توو دلم به حد کافي ، پر غصه و غمه

سر تو بالا بگیر، من کنارتم هنوز
چي آوردن به سرت ، که مينالي شب و روز


من خودم اينجا غريبم ، جز تو هيشکيو ندارم
گل من تحملم کن ، که يکم دووم بيارم

توی لحظه های دلگیر ،این تو خاطرت بمونه
که همون یه قطره اشکت ،زندگیمو می سوزونه 

سرت رو بالا بگير ، من کنارتم هنوز
چي آوردن به سرت که مينالي شب و روز

 مينالي شب و روز

سارا

دیگه واقعا دهنم رو سرویس کردید نمی دونم اینجا پاسگاهه یا وب کل

نمی دونم

تو یه راه نشون بده ثابت کنم کوشا نیستم

من حتما انجامش می دم

خدا وکیلی دیگه خسته شدم از بس حساب پس دادم

هر سوالی داری بپرس جواب بدم تا معلوم بشه من راست می گم یا آسمون

ابهاماتو بگو

کوشا منم می دونم با تو یکی چیکار کنم که تمام اینا تقصیر توه

آقایون خانم ها خداییش بهم بگید مشکل این وبلاگ منم اصلا چرا همتون دارید منو می کوبید

بگید اگه مشکل منم می رم

مگه نوبره

گفتم امتحان دارم  تا بفهمید چرا هر لحظه تو وب نیستم نگید هر روز مسافرتی

یه چیز دیگه این نرم افزار اسپمر به طور خودکار چند تا آدرس میاره منم نظر رو به اون آدرسا ارسال می کنم

حالا من چیکار کنم این دستگاه عاشق آدرس تو شده همش تو هم میاره تو آدرسایی که بهشون نظر می فرستم

و چیز اصلی این که دروغ بزرگترین گناهه و آسمون بد ترین تو هین رو به من کرد و اون شروع کرد

منم جوابشو دادم

اصلا هم عضو فعالی نبود

یه چیز جالبم اینه که دفعه قبل می گفتید من امیرم حالا می گید من کوشام بابا دیگه آخرشه

توهمت زدن کار راحتیه ولی فکرش رو بکنید که

 اگه این نظریه هایی که می دید درست نباشه ........

یکم هم خودتونو جای من بزارید

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی ؟

 

در شب اکنون چیزی می گذرد

ماه سرخست و مشوش

و بر این بام که هر لحظه در او بیم فرو ریختن است

ابرها، همچون انبوه عزاداران

لحظهء باریدن را گوئی منتظرند

 

 

سارا

آسمون واقعا برات متاسفم واقعا هکو با چی اشتباه گرفتی با بلوک کردن یا بستن یه وبلاگ یا با بن کردن 

یا چیز دیگه اولا باید بگم هک کل ۱  به دلیل هک شدن ایمیل کوشا بود چون اگه وبلاگ نویسی بلد باشی که فکر نکنم

تو بلاگفا یا سرویس های دیگه ایمیل خصوصی برا هر وبلاگ در نظر می گیرن

تا هر وقت رمز و فراموش کردی برات به اون ایمیل بفرستن و به خاطر این که ایمیل خصوصی کل ۱ همون

ایمیل کوشا بود ایمیلش رو هک کردن از اون راه پس کل۱ و گرفتن و شروع کردن به خراب کاری توش بدون این که ما متوجه بشیم

یعنی اونایی که نظر می گذاشتن برا عضویت نظرشون رو پاک می کردن تا اونجایی که یه روز دیدیم

هیچ نظری برا عضویت وجود نداره و قبلی هام پاک شده

از اینجا فهمیدیم پس کل۱ رو هک کردن سریع ایمیل خصوصی و پسش رو عوض کردیم  از اون به بعد دیگه نظرا پاک نشد

البته  پیگری کردیمو بالاخره هم در آوردیم طرف کی بوده

تهدیدم تو در جریان نیستی کوچولو ما تقلید کاریم؟! ما این سومین وب کلمونه ما از هیچکی تقلید نکردیم

۵ تا وب کل می خوای آدرشونو بهت بدم همه از اعضای سابق ما بودنو کاملا وبشون فتو از اینجاست

زرشک!کی به کی می گه تقلید کار

تهدیدم از جانب رقباست حدود ۳ هفته پیش یکی شون تو کلفا هم اومده بود تهدید ولی سریع نظرشو پاک کردم تا برا وبش تبلیغ نشه

اگه می بینی تو کلفا تهدیدی نیست چون می دونن اگه کاری کنن و نظری تو کلفا بزارن ما هم تلافی می کنیم تو فکر می کنی اینجا میدون جنگه اعضا قبلی اینجا همه شماره منو داشتن چون مسئول

تبلیغات اینجا خودم بودم

همونا هم الان برامون رغیب شدن

تو برو از تابستونت لذت ببر این منم که باید الان امتحان بدم واحدامو پاس کنم کوچولو به همین خاطرم نیستم

راجب اونی هم که اینجا رو هک کرده بودم باید بگم یکی از مدیرای سابق اینجا بود اومده بود انتقام گیری

تو هم اگه اهل کلی خب بکن چی کار به این کارا داری

بهتره بهش فکر نکنی دوباره آب روغن قاطی می کنی پست چرند می دی من خودم شاید نتونم کسی رو هک کنم ولی تو این اینترنت یکی رو میشناسم که بلد باشه و راهنماییم کنه

هر توهین و تخریبی هم که کردی غلط کردی بهتره بشینی با عروسکات بازی کنی

مسافرتم مگه تو فضولی دوست دارم برم کوشا هم می ره به خودش بگو

مگه تو خودت هستی که من نیستمو اینجا ویرایش انجام نمی دم  روزی ۵۷۰ تا بازدیدو ۱۸۰ تا بازدید کننده بخاطر کل های شما نبود به خاطر تبلیغات ما بود

الان ۵روز تبلیغ نکردم بازدیدو داشته باش

یه چیز دیگه فکر می کنی این چرا سومین وبمونه چون با وب های کلی که دختر پسرا توش دوست بشن

برخورد می شه

تازه دوستی کوشا با مسئولین بلاگفا این نیست که با مدیر بلاگفا دوست باشه اینقدر هم درک نداری؟

اون با یکی از اونایی که به شکایات رسیدگی می کنه تو بلاگفا دوسته و نه این که بیان خونه ی هم برا هم زنگ بزنن در حد چت و یه سری کمک از جانب اونا

در کل خیلی بی شعوری  منظورم از کمک دوستانم یکی از بچه ها ست که همش کمکم می کنه چه تو تبلیغو چه تو کارای دیگه حتی دادن جواب تهدیدا

سارا

اولا من با کوشا جایی نرفتم بلکه به کوشا گفتم که ۴ روز نیستم راجب دادن مسئولیتم

به کسه دیگه هم غیر ممکن بود چون ممکن بود اون شخص کسی باشه که مارو هک کرده

شاید بگی مدیر یه وبلاگ چرا یه دوست تو وب نداره داشتم اما نه الان اونایی که اسمشون تو

نویسندگان  ۲۰ نفر اوله حداقل نصفشون دوستام بودن ولی اونا به دلایل شخصی فعلا نیستن

راجب عضو نشدن اونایی که در خواست می دن هم  باید بگم کل۱ که ما عضویت رو از طریق

اون انجام می دادیم هک شد منم به کمک کوشا و چند نفر دیگه پسش گرفتیم ولی من براش پسورد

جدید گذاشتم و کوشا پسوردشو نداشت  یعنی گم کرده بود منم که تو سفر موبایلم خراب شد نتونستم

بهش بدم

چیز دیگه هم اینکه من مدیر خوبی نیستم کوشا بهتر از منه اگه شما می دونستین پشت این وبلاگ چی میگذره چقدر تهدید می شیم

چقدر ازمون تقلید کردن

چقدر ازمون تو بلاگفا شکایت کردن و البته الان به خاطر کوشا و پیگری هاش و دوستیش با مسئولای بلاگفاست که این جا سر پاست البته شاید یه روزی دیگه سر پا نباشه 

 

سارا

سلام خب اولا باید بگم من ۴ روز بود مسافرت بودم

اصلا هم نمی دونم اینجا چه خبره؟

کوشا هم که نمی یاد یه سری مشکلات برا اینترنتش به وجود اومده

من برات دعوت نامه نفرستادم

واصلا همون اولین باری هم که برات دعوت نامه فرستادم با نرم افزار اسپم بود

حاضرم هستم مدیریت رو به هر کی که بقیه قبولش دارن تحویل بدم

و اصلا من قرار بود که ۱ماه مدیر باشم ولی فکر نکنم یک ماه شده باشه؟!

به هر حال  باشه برام فرقی نمی کنه ولی اینجا یه چیز باید معلوم شه که تو وب ما کی خراب کاره؟

آره خراب کار

باید بگم ۴ روز پیش وبلاگ شخصی کوشا و کل ۱  که ما عضویت رو تو اون قرار دادیم هک شد و

ما شانس آوردیم که کلفا رو هک نکردن به هر حال باید بدونید با تلاش هامون هر دو رو پس گرفتیم

ولی باید بگم مدیریت تو وب کلفا نباید دست تو باشه چون اون جور که من یادمه از ۴ روز قبل

تو صبح تا شب تو کلفایی و باید کل کنی چون بیکاری

ولی مدیر آینده باید کسی باشه که بیشتر از کل حضور داشته باشه تو وب برا تبلیغ و پاک کردن چرت و پرت هایی که دیگران می گن

البته یکی اختصاصی واسه پاک کردن چرت و پرت هایی که تو می گی باید حضور داشته باشه

راستی یه چیزی که تازه یادم اومد

این لیدری که تو می گی یکی از طرح های ما برا آینده بود ولی شاید اجرا شه چون اینجوری هیچکی مدیر نمی شه و یه عده به خاطر مدیر شدن به دیگران حسادت نمی کنن

سارا

سلام مهرخ جون ایشون(BOY STRONG)اسمش ککه

کک خیکی

سارا

من بیدار بودم

تو تازه بیدار شدی

راجب کل هرچی می خوای بگو ولی حرف های زشت و منظور دار نزن

امین دنبال سیم کارته توه منو بهونه می کنه خب بهش بده

سارا

BOY STRONG خفه شو دوستانه می گم محمد۲ دیدی پر پر شد نمی خوای پرپر شی

برا کل نمی گم این حرف هایی که می زنی برا وب گرون تموم می شه

سارا

دوستان خواهش می کنم خفه شید

ای بابا این جور که شما ادامه می دین در اینجا رو گل می گیرن

سارا

BOY STRONG تو اگه واقعا درست و حسابی به آرشیو دیروز مراجعه کنی می بینی

آسمون به شیطونک گفته از کل کردن با کسایی مثل تو منصرف بشه

منم جواب سوال آسمونو دادم

کوشا هم سفره

اینقدر ناز نکن  خوب می شی از این بد تراش خوب شدن

سارا

میگن میمون هر چی زشت تره اداش بیشتره والله راست گفتن

 معلوم نیست چقدر بد ریختی کک کثیف BOY STRONG

اینقدر هم الفاظ زشت به کار نبر

منم در نرفتم همون اولم گفتم چند دقیقه بیشتر نمی مونم تو هم بخواب قدرت دست

ماست نیست شاید دست  دوغ باشه  یا شیر البته پاستوریزه زن ذلیل

سارا

امین جوابت رو دادم

پنج نفر افرادی هستند که عضو نیستند و فقط تماشا می کنن

من دیگه باید برم از بس جلو مانیتور نشستم کور شدم بای

بی تربیت

غلط املایی بعدی آقا پسر هواسط به نظرت با ت  نیست

سارا

شما دیکتت ولی فکر کنم صفر بوده چون منضور نیست منظوره

سارا

خب امین من مثل تو نیستم سیمکارتامو دوست دارم

سارا

من تا جایی که یادمه تو دانشگاه دیکته نمی گن مگه اینکه....

البته شایدا مختص ککا باشه

سارا

چرا خودت رو می زنی به اون راه کک زن ذلیل

سارا

خب کجا بودیم زن ذلیل یعنی BOY STRONG

سارا

امین متاسفم

به نظر تو یه نفر تو یه سال چند تا سیم کارت می تونه عوض کنه؟؟؟؟؟

سارا

خب می دونی ما تو دانشگاه یاد گرفتیم به زبان طرف مقابل صحبت کنیم یعنی اون نوع حرفی که اون می فهمه من نمی تونم برای یه کک به زبون آدمی زاد صحبت کنم باید با مثال از حیون های مختلف اونا رو براش تشبیه کنم  کک

سارا

سوتی برا اینه که بگی پس بگو بالاخره اگه سوتی دادم باید بفهمم مگه نه

تا  حالا پسرا اینقدر شل و ول شدن

آقای پسر شما که خودت منتظر اجازه ی دخترایی زذ

سارا

خاله سوسکه خودتی کک بد قیافه

سارا

نه بابا این کار دخترای باهوش کلفاست که می دونن مسنجر برای چته نه کل

سارا

منم با آسمون کاری ندارم منظورم این بود که حرف هاش مفته

اگه با منی که چند دقیقه بیشتر وقت کل ندارم ولی کلو هستم

 

سارا

سلام

قابل توجه آسمون باید بگم من این موقع شب آنم و به اوضاع رسیدگی می کنم

بچه ها اینجا برای کله نه یاهو مسنجر ها!!!!!

سارا

سلام دخترای گل در ادامه ی توصیف پسرا می رسیم به شباهتشون به سوسک

پسر ها شبیه سوسک هستند !!!!!! چرا؟؟؟؟؟

میگم خدمتتون

1.دقت کردین بعضی سوووسکااا گیر میدن بهت هرچی با دمپایی میزنی تو سرشون بیشتر میان طرفت!!!!

2.دیدین  سوسک ها چقدر سگ جونن لهشون میکنی ولی هنوز شاخکاشونو تکون میدن

خووووووووب تا اینجا فک کنم منظورمو گرفته باشین!!!! خوب میریم سراغ بقیه ی شباهت ها

3.مدل مووووووووو های پسرااااااا (با وجود تنها 2 تار مو!!! همونو با کلی چسب و تافت و ... سیخ می کنن)

4.سوووسک موجود چندشیه (مثل پسر ها که خیلی چندشن)

5.سوسکااا رو هیچکی دوست نداره (البته من به استثنا ها کاری ندارم کلی گفتم)دقیقا مثه پسر هاااااااا

6.سوسک تنها حشره ایه که خوشگلش پیدا نمیشه!!! مثل پسر که نسل خوشگلاش منقرض شده!!!

7.میگن سوسکااا خیلی پیچیدن و محققا هنوز از زندگیشون سر در نیاوردن درست مثل پسر جماعت

که  هیچ وقت نمیفهمی پشته این قیافه یه زشتش  چیه!!!!

بس که موزیییییییییی ان خوب فکر کنم به اندازه ی کافی دلیل اوردم

واسه اینکه شما دختران محترم شباهت زیااااااااااد بین این دو موجودو بفهمین

پس الان میشه  به یه نکته اشاره کرد

واسه من سواله که چرا پسر ها با وجود این همه شباهت سوسک های بیچاررو میکشن (خیلی راحت)

آقا پسر های محترم !!

نه دختراااااااااااا

 

سارا

سلام آسمون من اینجام راستش حال دارم ولی خنده مجال پست دادن نداد

خب واقعا بچه ها خیلی با مزه اید

لطفا از کلمه ی جنس کمتر استفاده کنید یه موقعی کار دستمون میده

تازشم من سارام و امیر خان چه ربطی به من داره اون اصلا تو این وب مسئولیتی نداره

فقط قبل از این که شما بیاین مدیر پسرا بود الانم اصلا اینجا عضو نیست

و یوزش رو به من تحویل داده قالبم کار خودشه این امیری هم که اونجا

نوشته امیر خان نیست یکی دیگس عضوش کردم

آخه امیرخان اصلا عضو که باهاش تقسیم کار کنم

بعد مشکل این وب من نیستم کوشاست که چند روزی مسافرته اصلا یه آپم نداده

شما هم که از هیچ جا خبر نداری این منم که روزی ۴ ساعت می شینم تبلیغات می کنم

 و عضو جمع می کنم مطمئن باش اگر هم  احساس کنم دارم کم کاری می کنم  خودم کنار می کشم

 من قبلا بیشتر پست می دادم چون احساس می کردم دخترا دارن کم میارن

الان می بینم شما هستید خیالم راحت تره کم تر پست می دم

 

سلام به همه ی دخترای ناز و مخصوصا شیطونک جون

پسراي امروزي مثل کلاغ هستند:

 خيلي زشتند اما به چيزاي قشنگ علاقه زيادي دارند

پسراي امروزي مثل قورباغه هستند:

زبانشون از قدشون بلند تره

پسراي امروزي مثل سگ هستند:

ديگه گوشت نميخوان،دنبال استخوان افتادن !!!!!!! (نکته کنکوري!)

پسراي امروزي مثل الاغ هستند:

براحتي سواري ميدن تا هر وقت که بخواي

پسراي امروزي مثل جغد هستند:

 هر جا پيداشون ميشه با خودشون نحسي ميارن

پسراي امروزي مثل گوسفند هستند:

 هر وقت بخواي ميتوني کمي بهشون آب بدي و سرشون رو ببري

و از همه مهم تر پسرای امروزی مثل میمون هستن خودشونو شبیه دخترا می کنن

 و ازشون طرفداری می کنند تا خودشونو به اونا نزدیک کنند

مثل امین

آسمون مواظب باشه