من تا جایی که یادمه تو دانشگاه دیکته نمی گن مگه اینکه....
البته شایدا مختص ککا باشه
+ نوشته شده در سه شنبه یکم تیر ۱۳۸۹ ساعت 2:43 توسط امیرخان
|
پيام مدير: با سلام به مدرن ترین وبلاگ کل کل گروه دختر پسرای گل ایرانی خوش امديد.اميدواريم دوستان عزیز لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنند. اعضایی هم که مایل به تبادل لینک هستند مارو لینک کنن بعد اطلاع بدن و مطمئن باشن که ما لینکشون میکنیم باتشكر مديريت