سلام به همه  بازدیدکنندگان وبلاگ کلفا

هدف این وبلاگ ایجاد محیطی مناسب برای دختر پسر هاست.

دوستان عزیز ابتدا با گذاشتن نظر خصوصی در بخش عضویت و دادن درخواست عضویت امادگی خود را

اعلام کنید سپس از طریق وبلاگتون یا پست الکترونیک مشخصات کاربری خود را از طرف مدیریت دریافت خواهید کرد.

قابل توجه کاربران مهمان: در صورت انلاین بودن چند نفر رفرش کنید تا مطالب جدید رو هم ببینید

((توضیحات کلی درباره وبلاگ))                              ((قوانین))   

        ((عضویت))                                                     ((ورود اعضا))

((جدید ترین اخبار کلفا))            ((پیشنهادات و انتقادات شما))

دوستانی که می خواهند در کلفا پروفایل داشته باشند روی قسمت ثبت مشخصات

 کلیک کنند و مشخصات خواسته شده رو وارد کنند تا در کمتر از ۲۴ ساعت پروفایلشون

ایجاد بشه 

                ((ثبت مشخصات برای ایجاد پروفایل))

 از خوانندگان و اعضا تقاضا میکنیم به این وبلاگ رای دهند

برای این کار بر روی لوگو زیر کلیک کرده و  Vote را بزنید (بیش از ۱۰ثانیه طول نمیکشه)

                                         Top Blog

اطلاعیه

سلام

اول از همه عذرخواهی میکنم که یه مدت نبودم

امیدوارم حال همتون خوب باشه

اومدم دیدم وضعیت اینجارو یه سری فکرا کردم

سارا که رفت ما فعلا جاشو خالی میزاریم تا ببینیم چی میشه

ما بیشتر از همه چیز به یه لیدر احتیاج داریم که بتونه اعضارو رهبری کنه

لیدرم  میتونه اعضاع فعال اینجا باشه که تو این مدت پست دادن

هرکدوم حاضرن تو این کار به ما کمک کنن تو بخش عضویت ایدیشونو بذارن تا ما ادشون کنیم و بقیه مراتب کارو واسش توضیح بدیم

ی چیز دیگه اینه که دیگه مدیر نداریم و همه در یه سطحن

راستی به حول قوه الهی داریم یه قالب جدید طراحی میکنیم که از شر این یکی خلاص شیم

کوشا

سلام به همگی

خیلی سخت تونستم بیام

ولی لازم شد یه سری تذکرات بدم

محمد۲ حواست باشه چی میگه اگه بازم تکرار بشه شرمندت میشم

ضمنا اینجا وب دوست یابی نیست و هیچکس حق نداره با کسی دوست شه یا شماره یا ای دی یا ادرس وب یا هر چیز دیگه ای بذاره

در غیر این صورت مجبور میشیم عضویتشونو لغو کنیم

اینا همش واسه سلامت وبلاگ وجلوگیری از فیلتر شدنشه

خیلی ممنون

کوشا

سلام

من برگشتم

آره همتون درست میگین

ببخشید نتونستم این یه ماه به وب برسم

مائده میخوای بری میتونی

ولی ما نمیخواستیم مدیر خوبی مثل تورو از دست بدیم

امیر خان تو هم همینطور

به هرحال من برگشتم تا این وبو به حالت اولش برگردونم حتی بهتر از اون

در پایان خواهشم از کسایی که آن میشن اینه که حتما بیان پست بذارن

کوشا


2.jpg

کوشا

سلام

به به باد امدو بوی ان بر امد

از اینورا؟

چگونه با دختری دوست شویم

سلام

خوبید انشاالله؟

من یه سری ناشیگری تو اینجا میبینم گفتم یه چیزاای رو بذارم بخونین بد نیست

بیشتر مخصوص پسراست خواستید بخونید نخواستیدم نخونید

البته  اینجا فقط کل کل اینارو برید جای دیگه

 

خوب فرض کنیم که دختر قصه  با کسی دیگه ای دوست نیست  یا حاضره شما رو هم جزء دوستاش قبول کنه .

اینو که فهمیدیم چیکار کنیم ؟

خوب مرحله بعدی اینه که یه جای خیلی آروم و تنها اون طرف رو گیر بیاریم بازم تاکید می کنم تنها .

 یه چیزی راجع به دخترا اینه جمع چند تا دختر با جمع چند تا پسر، زمین تا اسمون فرق می کنه .تویه جمع دخترا حسادت بسیار شدید , هر کدوم سعی در به اثبات رسوندن اینکه از همه بهترین هستن خوشگلترین ... اما توی پسر ها این موضوع کاملا بر عکسه ؛ دوستي بین دخترها دو تفاوت عمده با دوستي بین پسرها داره! اول اينکه دخترها با دوستاشون خيلي راحتتر حرف ميزنن و هيچ رودروايسي با هم ندارن که اين نکته مثبتيه. ولي نکته منفي دوستي ميون دخترها اينه که بين صميمي ترين حلقه هاي دوستي دخترها, کانالهاي عظيم حسادت و غيبت و زيرآب زني در جريانه. يعني دخترها در عالم دوستي بلايي سر همجنسهاي خودشون ميارن که پسرها خوابشو هم نميبينن! خوب شايد بگين اين که خيلي خطرناک شد! اما شما يه نکته حرف منو نگرفتين... دخترها اين احساس حسادت و غيبت رو فقط نسبت به همجنسهاي خودشون دارن. يعني با شما هم هيچ رودروايسي ندارن و باهاتون خيلي راحت و خودموني ميشن, ولي هيچ وقت زيرآب شما رو نميزنن. اینو گفتم تا بدونین که هیچ گاه توی جمع چندتا دختر سعی نکنید که به کسی شماره بدین یا بهش پیشنهاد بدین. چون مطمئن باشید که در خیلی از موارد شکست می خورید یا با مسخره کردن اونها مواجه می شید یا کم محلی , ببنید. حتی اگر دختر قصه ما هم از شما خوشش اومده یاشه چون اکثرا جمع دختر ها جو خوبی نداشته نا خواسته نمی تونه به شما نزدیک بشه و اون هم مجبوره به طرد شما و مسخره کردن...

خب یه جای خلوت رو پیدا کردم خوب باید چی بگیم؟ می شه چند جور برخورد کرد که البته بستگی به خیلی چیز ها داره و شرایط خاصش . اما اگر بتونید درباره هر چیزی به جز اینکه  جملتون این معنی رو بده "من می خوام با هات دوست بشم "چون درصد بالای از دختر ها در برابر این حرف موضع تدافعی می گیرن که این به ضرر شماست الته دختر های زیادی هم هستن که در مقابل این جمله خیلی بی تفاوتن و اگر این جمله رو خیلی روک و روراست بهشون بگی خیلی هم براشون خوبه؛ و در وقتتون هم صرفه جوی می شه ؛ این دسته از دختر ها دختر هایی هستند که دوستان زیادی دارن و همیشه به دنبال بهترین هستن البته منظورم خوشگلترین نیست. بهترین از دید این دختر ،پول دار بودن و ول خرج بودن و یه قیافه معمولی!!!! البته این دسته از دختر ها شاید حدود 15% دختر ها باشن , خوب فرض می کنیم چنین حالتی نیست!

چند تا نکته خیلی مهم وجود داره

اینکه هیچ گاه در برخورد با اون ،  اون چیزی که نیستید رو نشون ندید ؛

یکی از بهترین راها اینکه آروم توی  یه جای خلوت خیلی با احترام بهش بگید که مایلید که باهاش بیشتر آشنا بشید و  یا در هرموردی که در تحقیقاتون بدست آوردین ...

بعد از صحبت کردن یا بگین که رو پیشنهادتون فکر کنه یا خیلی سریع جلوی خودش شماره تونو بنویسد و بهش بدین . !!  تاکید می کنم جلوی خودش !

 هرگز از قبل آماده نکنید چون ذهن دختر به این سمت می ره که شما  شماره خودتون رو اماده دارین و در روز به هزار نفر می دین...                                   و سعی کنید که ازش شماره نخواین فقط شمارتونو  بهش بدین!!!!!!!

.2 درصد خیلی از دختر تدافعی کار می کنن و می گن که نمی خوان با کسی دوست بشند پس اصلا اصرار نکنید و فقط بگید که اگر تونست تماس بگیره یا در اون زمانی که گفتید جوابتونو بده ... اصرار نکنید که حتما زنگ می زنه یا نه یا برای جواب دادن میاد یا نه !

خوب دیگه صحبت کردن کافیه نزارین دختر از شما سوال بپرسه ! چون هرقدر بیشتر ازتون بپرسه درصد موفقیت شما کمتر می شه ! چون دیگه حرفی واسه گفتن نمیمونه . پس ! بزارید بقیه حرف ها رو برای بعدا تا بیشتر با هم صحبت کنید

کوشــــــ جون ـــــــــــــــــــــــا

سلام عزیزانه من

                     عــــــــــیــــــــــــــد بــــــر هـــــمـــــــــــه مـــــــــــبــــــــــارک

امیدوارم تو سال جدید همه تون موفق باشید و به تمام خواسته ها تون برسید.

امیدوارم دلخوری ها رو کنار بزارید و اگه کسی از تون دلخوره از دلش در بیارید.

راستی یه تبریک ویژه هم به ....... میگم.عیدت مبارک

خودش میدونه کیه

شاد پیروز و موفق باشید.

کوشــــــ جون ـــــــــــــــــــــــا

سلام

خوبید؟

اقایون خانوما من قالبو عوض نکرده بودم

اخه شهریار تو چی از قالب می فهمی میای قد قد میکنی؟

 

کوشا

شرمنده یه کاری پیش اومد باید برم

فقط پشت سرم چیزی نگو نیلو

تنها نبینم کم بیاری

بابای

کوشا

من کی گفتم کور؟

اقا من گفتم کور؟

مشکلت اینه که چشم بصیرت نداری!!!!

زکی من مال این صبتا نیستم؟

من به اینا قعلق دارم

کوشا

چرا حاشیه میرییی؟!!!!!!!!!!

چرا طفره میری؟!!!!!!!

جوابه پستایه منو بده اینقدر کوری نخون

کوشا

ببخشید شما نابینا ای؟

جواب به این گندگی رو نمیبینی؟

یا حرفی واسه گفتن نداری که ندیده میگیری؟!

کوشا

اولا نشستیم

دوما من سرو مرو گنده اینجا وایستادم چی چی رو از دست رفت

تنها ولش کن همجنساش نیستن گناه داره

کوشا

زاییده

شما خبر نداری

 

کوشا

سلام

خوبین شما

تنها سلام

حاضری حال این ارتیمس رو بگیریم؟

کوشا

یه چیز دیگه یادم رفت بگم:

هیچکس حق نداره به اسم کس دیگه پست بذاره(شهریار با توام)

یه با دیگه تکرار بشه عضویت تو هم لغو میشه

بای

کوشا

سلام

سهیل به دلیل تخطی از قوانین عضویتت فعلا لغو شد

ببین داداش ما واسه این وبلاگ زحمت کشیدیم درست نیست بیای با چنتا کلمه رکیک باعث شی که اینجا فیلتر بشه

فرهنگ کل کل نداری اینجا نیا

برو اول قوانین بخون

کوشا

سلام

ساسان داداش خواهشا بحث سیاسی نکنین

چون جدیدا فیلترینگ خیلی سختگیر شده

مرسی

بای

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

تو هم خیلی حوصله سر بری

من برم بای

مائده هم فک کنم رفت

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

همچین میگه خودتو خواستین..........

یه جوریه؟

چه جوریه؟

اینارو تنهایی گفتی؟

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

با من نبودی!!!!!!!

الان خرزو خان بود تو یاهو به من گفت بیا کل؟

خب بگو مشکلش کجاست؟

حاشیه نرو

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

هان؟ مشکلش کجاست؟

د نمیدونی کجست که نمیگی

اصلا مشکل نداره

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

رویا واقعا برات متاسفم

کل زندگیت خلاصه  میشه تو عشق و اینا

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

بابا رویا ول کن اصلا تو خدای وب

یه وب زپرتی داری دیگه

حس حسودیتم که گل کرد

چش نداری وب بهتر از خودت ببینی؟

دخترا همشون همینن

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

دس شما درد نکنه!!!!!!!!

عصبی میشم باحال میشم!؟

پس از این باحالترم میشم

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

خب اینجا باید کل کل کرد

نکنی مثل وب قبلی میبندنش

 

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

ااااااااااااااا بابا توام

یه چیز بهش میگی زود قهر میکنه

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

ای بابا رویا باز فضولیت گل کرد؟

اخه به تو چه زندگی خصوصی مردم؟؟!!!

شما تا باهم اشنا بشین من میرم بر میگردم

شایدم نگردم

کـوشــ جون ــــــــــــــــــــــــــــــــا

سلام رویا خانوم

اون یه نفر کیه؟

بگو ما هم بدونیم!!!!!!!!!