موزیک

راستی اگه موزیک میخواین برید به وبلاگ من خیلی خوبه

ahbaba.blogfa.com

سهراب

سلام به همگی سلام مخصوص به آقای بوی استرانگ اگه تابستون پیش رو یادت باشه مارو هوم باید یادت باشه که پات درد میکرد رو ما هم در کارا حساب کنید در ضمن تو روح هر چی دختره صلوات

باز گشت

من از سفر باز گشتم راستی سارا لطفا حلقتو ببند یا مسدود کن راستی انگار خودتم که انگار همین بیماریو گرفتی چون که تجربه داشتی ولی به نظر من هنوز خوب نشدی تابعد ............................................................................................................................

الیبنتلباتیالب

هی...djaminابله آخه اگه ما پسرا نبودیم هممون نبودیم چون ما با این دخترا ازدواج نمیکردیم و این دخترا میترشیدن و کپه مرگشون و میذاشتن و میمردن.آسمون این عکس ها چیه میذاری خوبه یکم حیا داشته باشی برو خجالت بکش.

جواب

ما او مدیم کل کل کنیم نه که با هم دوست شیم تازه داره یه بوهایی به مشامم میرسه پس حواست باشه که برات نقشه دارم.

خاک بر سرت

میبینم که دی جی امین  دستمال کش دخترا شده .ای که خاک بر سرت ای مگه چقدر میتونی بدبخت شدی که این کارو میکنی.

سشیلبیستالت

از یه عکس خوشش اومده حالا انقدر میزاره که حالمون به هم بخوره

جواب

لهجه مشهدی بچه جان اگه یکم شماها فکر کنین خریدن ماشینها بیشتر واسه اینه که از دست نغ زدن های شما خلاص بشن بیچاره ها از بس غر زدین سرسام گرفتن مجبور شدن بگیرن لطفا کمتر نغ بزنین.

تازه انگار خیلی آش دوست داری پس هی آش خورددنت میگیره به ما بند میکنی پس ببند حلقته که حال آن چرتو پرتاتو ندارم

ببند حلقته

آسمون اون فکتو ببند خودتون خیلی چیزا مینویسی که پز هم میدی بیخودی غرغر نکن البته شما زنا که کار دیگه ای را باد نیستید خوب اشکال نداره.

جواب

سرکار خانم سارا اگه ما بریم بوق بزنیم پس شما برو کشکتو  بساب و لباساتو بشور.

تشکر

بابا قابلی نداره در مقابل این دخترای خل چل که کاری نکردم پس تشکر نداره ماباید هوای هم رو داشته باشیم

رزطظظظظرظطرظطردذرئنتتان

اول که چیز بار آدم نمیکنند بلکه چیز به آدم میبندند دوم چرا تا دلت میخواد دیدم سارا خانوم که با اجازه با کاراته به جون آدم میفتند سوم من که نمیخوام به من محل بذارن چون به اندازه یک مورچه هم برام اهمیت ندارن تازه شماهااین که هی بهسگ کاراتون میبندین تازه سگ حیوون به این وفاداری ولی مشکلش اینه که مثل شما دخترا... اگه به قول خودتون زرگین باید بفهمین دارم چی میگم پس اگه اون مغز کوچولوتونو به کار بندازین میفهمین تا بعد 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میبینم که دخترا کم آوردن شما به این زودیا کم میارین پس شما چیزی نیستین که من کم بیارم اگه میخواین ضایع بشم یک دفاع درست و حسابی از حودتون بکنین تا بکم سر حال بیام داره خوابم میگیره پس دیگه نذارین بخوابم یکم به حالم بیارین تا کیف کنم که شما دارین ضایع میشین میگن که شما خیلی زبوندرازین ولی شماها که پخی نیستین

امیدواری

به نظر من که اول باید لطیف بود بعد باید کم کم به چهره واقعی رفت تا در موقع مناسب نابود کرد پس فهلا آرومم تا به موقعش و من که از این ضعیفه ها نمیترسم فوقش یه گاز میگیره و ول میکنه پس به امید روزی که روی اصلی خودمو نشون بدم... 

 

حمایت در مقابل آسمون

این شعری که گفت وا قعیت داره پس غرغر نکن

djamin

نه من اصلا سیاسی نیستم از حرفات این جوری برداشت کردم تازه این حرف ربطی به سیاسی بودن نداره دلیلش چیه؟

ضایع کردن دخترا

میخوام در مورد بعضی دخترایی بگم که میان تو خیابون با قر و ناز راه میرن بعد به قیافه که نگاه میکنی حالت به هم میخوره از آرایش کرده شبیه ابلیس میشه و صورتش داره میترکه که الان همه دخترا این شکلی ان برین خودتونو اصلاح کنین تا حد اقل نترشین.

ضایع کردن

این شخص djamin انگار بسیار تجربه داره چون همه این لفظ ها رو میدونه به کار میبره والا ما تا حالا آدم به ماهری در این زمینه ندیده بودیم و در ضمن شما با لباس خانم ها چه کار داری و از افعال مستهجن استفاده میکنی برو خودتو اصلاح کن.

سهراب

سلام علیکم با این موافقم که دخترا درس خونترن ولی بیچاره ها مخشون دیگه نمیکشه ولی پسر لای کتابو باز نمیکنه ولی نمرها ۱۵و۱۴و این جوری درضمن بیشتر المپیادهارو پسرا میاره درضمن اگر پسرا درس نخ.نن ولی هر چه افتخار ورزشی داریم از اوناست پس اگه دوباره بگی جوش میارم