موزیک به کلفا میاد نه

کلفا نمی میرد

چون که کوشا وسارا رفتن

تا ابد نام کلفا توی کلهای دیگران قشنگ ترین ذکر است

تابوی استرونگ هست همه ساکت

عشق کوشا برای سارا قشنگ ترین عشق است

کلفا هرگز نمی میرد

 

مراسم ختم کلفا پس از مرگ دائمی اعلام خواهد شد

كوشا و خاله سارا

برا اينكه دل خاله سارا نشكنه

برا اينكه دل خاله سارا نشكنه

برا اينكه دل خاله سارا نشكنه

 

اره پشت شیشه پر شده از افرادی که منتظرن تا ماه عسل تموم شه

سلام

متونه بنویسه وقتی همه خوابند ما  بیداریم یا بجاش یه طور مسافرتی را بندازن بهتر میشه نه

اونوقت دیگه هروقت دوست داشتن میتونن برن ماه عسل

ريحان

سلام ريحان جان

ما معمولان تازه واردا كه ميان داخل و بلد نيستن سلام كنن رو ميزاريم دم در بمونن

 لنگ در هوا حالا تو اين بي بازاري اومدي داخل كاري نكن جريمه شي ok

 

در ضمن من 24 اونم 

 

خودت که سوال میپرسی خودتم جواب میدی

اخه من چی بت بگم

 

اول كه عروسك جون تورو تو اينجور مثائل را نميدن چون سنت به سن تكليف قد نميده

دوم مگه گاو چروني كه هي چر ميكشي ادبياتت رو درست كن ok 

اسمون كبود

سلام من هرچي رو كه بايد بهش گفتم

   وتا حدودي به اشتباهاتش پي برده وقبول كرده كه مشكل از طرف خودشه اينم شده بود يارو كه امارو دستكاري  ميكرد ميگفت ما بيكاري نداريم 

 ديگه نياز نيست خودتو عصباني كني يه چيزي تو حرفاش شنيدم كه دلم براش سوخت راست ميگه اون كوشا نيست

وما هم ميدونيم كه اون نيست و قبول كرديم  ارهئ گوشامون رو بريدن

پس ديگه نياز نيست خودت رو با مسئول پخش كارت دعوت درگير كني

اخه اون بنده خدا يه زره پاشو بيشتر از گليمش دراز كرده بود حالا نميخواد قطعش كني

اونو ببخش چون اون تو اين وب كاري نداره جز ثبت نام و كارت دعوت پس بايد ببينيم كي ميخواد صاحب اينجا باشه تا اون موقع هم كلفا دست خودمونه

درضمن شايد دوباره بخواد ماه عسل بره روش نشده بگه ديگه گير ندين بهش گناه داره طفلك

پست خوش امدید رو نیم ساعت پیش زدم زده ساعت ۱۲ الانم ساعت ۱۶:۵۰هست تا ببینم اینو کی میزنه بلاگفا قاتی کرده یا هکرا دارن از دوری خاله سارا سو استفاده میکنن کدومشون؟شما بگید

ظاهرا که قالب هنوز مشکل داره  و پستها رو با تاخیر نشون میده  وکاری هم از دست من بر نمیاد یا ممکنه

پس لرزه های هک کل ۱ باشه بعید نیست 

 

سلام شرمنده دیر شد ولی من هستم

ورود دوستان جدید رو به کلفا خوش امد میگم

  • لولو
  • فرامرز
  • پيمان
  • دکتر شیخ الاسلامی
  • ریحان
  • مريم
  • اق حشمت

    خوب پس توکه همه اینارو میدونستی چرا تا حالا تو خواب زمستانی فرو رفته بودی نه جونم ما به مفت خورا کار نمیدیم

    احتمالان تو اون کلهاهم ایستادی ببینی کی مشکلی پیشمیاد بپری وسط

    میتونی تاریخ اخرین پستت رو  اعلام کنی

    نا برده رنج گنج میسر نمی شود  سارام داره زحمت میکشه ولی یه سری ابهامات بود که حل شد رفت کلفا از فردا اگه مشکل قالب نداشت ایشلا استارت میخوره

    دوست داریم توهم باشی اق حشمت تا یه کل اساسی باهاشون بکنیم

    بچه ها از فردا ساعت ۱۵من هستم تا شنبه

    پس مواضب باش خواستی در بری خورده شیشه تو پات نره

     

     

    اسمونم باهاش بود ولی تورو را ندادن

    بچه کوچولو

    هر سه تا اخه شما ها وقتی زورتون نمیرسه از ستا استفاده میکنین 

    خاله سارا شیشه رو شکست دیگه بگو اخه ازار داری دختر

    نری بخوابی زود بکل

     

    کجا رفتی پس ؟

    اومدی ابراز وجود کنی

    عروسک جون

    حالا نفهمیدی چه خبره اره

    تو رو به عنوان نماینده دخترا فرستادن نترسیدی زیر دستو پام له شی

    عروسک جون

    حالا نفهمیدی چه خبره اره

    تو رو به عنوان نماینده دخترا فرستادن نترسیدی زیر دستو پام له شی

    سلام  عروسک جون هنوز زنده ای مثل اینکه خاله سارا

    خوب اب و دونت داده

    آق حشمت

    لطفا از اب گل الود ماهي نگير

    سارا هست هيچ جام نميره

    چون اگه قرار بود بره همه باهم ميريم

    اگه دوست داري مدير دخترا شي بسم

    ولي ازت خواهش ميكنم تا مشخص شدن وضعيت  مزه نپرون

    در ضمن منم پسرم دارم به نمايندگي از شما حرف ميزنم اگه نظري معقولانه اي داشتي  ميتوني در ميون بزاري

    اينرو همين جا به دوستان ميگم كه  كلفا دوباره از فردا شروع به كار ميكنه  يا شايدم همين امشب پس اگه ه يه كل توپ بعد از سالوادر باشيم  وبايد تا شنبه امار  روكم كني بجا بزاريم خصوصا اق حشمت دوست من

    موقعیت اضطراری

     

     

    واقعا دوست نداشتم همچین موقعیتی برا کلفا پیش بیاد حالا دیگه زشت میشه و خوبیت نداره  اینجا هرکی از راه برسه  چی فکر میکنه خصوصا رقبا

    من دوباره نوشته های اسمون رو  بررسی کردم و فکر نکنم توهینی به کسی کرده باشه اون فقط حرف دلشرو زده و مشکل از شماست که ابهامات رو ایجاد میکنید

    حالا یه سر به وب من بیا تا با بچها یه مشورت کنیم مشکل کلفا حل شه اشالا

    http://sportdez.blogfa.com/

    البته ممکنه به من ربطی نداشته باشه ولی چون ما به رسم دوستی با هم کل کردیم باید اگر هم کسی بخواد بره با رضایت همه باشه  پس اگه دوست داشتین ساعت قرار رو مشخص کنید  وتو وبم  قید کنید منم سعی میکنم از اسمون خواهش کنم  که  تمام مشکلاتو نادیده بگیره که ایشلا کلفا دوباره جون بگیره

    دوستان هم اگه نظری درمورد کلفا دارن میتونن  بیان کنن

    خاله سارا ماس مالی فایده نداره  گندشو بالا میاره

    ۱. بهتره به فکر کلفای ۵ باشی چون تا کلفای ۵ فکر نکنم کسی بیاد اینجا

    ۲.پس میگی که امار ۵۷۰مال تبلیغات شماست پس خسته نباشی

    ۳. توکه گفتی تبلیغات با نرم افزار اسپم انجام میشه پس شما بازم خسته نباشید که هرشب به وب من سر میزنی و کارت دعوت میفرستی 

    ۴. حالام داریم امار تبلیغاتتون رو میببنیم اره به هر وبی ۴یا ۵ بار کارت دعوت میفرستی ایا به ۳۰۰ رسیده

    ۵.دوستای قدیمتون که ۲۰ بیشترن ایا تا به حال همچین رکوردی زدن ؟

    ۶. در ضمن نیاز به توهین به همدیگه نیست (برخوردتو درست کن )

    ۷. حرفات داره ضد نقیض میشه پس نتیجه گیری میشه که  اسمون راست میگه

    ۸.اسمون یکی از فعالان وبتون بوده پس نظرش رو باید محترم بشمرید

    ۹.اگه قرار بود کلفارو تخته کنن تا هالا میکردند چون من خودم خیلی توش فوضولی کردم پس خیالتون راحت کل ۵ رو هم بسازید

    ۱۰. دیگه موقعش رسیده که خودت قبول کنی اشتباهاتت رو  پس نیازی نیست که به اسم سارا بیایی با همون کوشا بیا اره  توکه از همه چیز اون خیر داری

    ۱۱ما هم نمی فهمیم که شما کدومتونید و فکر میکنیم سارا مسافرته  اره

    ۱۲. این بازیا چی در میاری مرد حسابی دوست داری خاله سارا باشی

    ۱۳.من نظرات کل بچه های رو که لیدرشون بودم و امار بیاد ماندنی کلفا رو باید مدیونشون باشین میگیرم بعد اگه دوست داشتی برات قید میکنم  

    ۱۴.چرا توهم مثل اسمون درس نخوندی تا از تابستونت لذت ببری واحدات رو پاس کنی با عروسکات ور بری یا میخوای دانشجو بودنتو به رخ کی بکشی بخدا ماهم بی سوادیم خوبه 

    بهتره قبول کنی نیاز به توهین نیست توهین کار بی .......پس بهتره عاقل باشیم

    okچون تمام عوامل دست در دست هم داده بودند تا كلفا تخته شه منم گوشام بریدن دركتون ميكنم

    تقسير ما بود كه اتيش بيار معركه شديم

    شرمنده فعلا بايي من پشت شيشه هستم دوستان هواستون باشه خوب بكليد

    ديگه خاله سارا رو هم اذيت نكنيد

    خاله سارا در مسئولیت خودش یک مدیر بسیار خوبه

    من نمخوام با شما کل کنم ولی:

    ۱- یک مدیر خوب زمانی که میخواد بره مسافرت باید یه نفرو بجای خودش بزاره تا اون بنده خداها از پشت شیشه نگاه نکنن بعد بیان به ما شکایت ثبت نام نشدنشونرو کنن 

    ۲-کوشاهم هستش هیجا نرفته (از کجا میدونی من کوشا نباشم) چرا برا محمد۲ کابل نوری  با پهنای ۱۷۰گیگ داشت که ماه عسل رو ول کرداومد حالا برا مدیریت اینترنت  پکیده شد

    ۳-بعد مگه یه مدیر قراره تمام کارهارو خودش انجام بده .پس تو مدیر نیستی ۱.مسئول پخش اگهی هستی۲.مسئول ثبت نام هستی۳. مسئول پاک کردن نقطه ضعفها و ... هستی ۴.ازهمه بدتر مسافرتهای که با سران وبلاگ جلسه بگیرید برو یک کتاب مدیریت مطالعه کن  جدی میگم تو نباید خودت اینکارارو بکنی که

    ۴. ظاهرا کراگاه بازیتونم گل کرده  اخه تامن اینجام کسی میتونه کلفا رو هک کنه وب شخصی که به ما مربوط نمیشه شوخی کردم راست میگن وبا هک میشن

    ۵.واما سوتی کوشا که کابل نوریشون قطع شده بود ونمیتونستن ۱۷۰گیگ دانلود کنن پس چطور ۴ روز پیش تا الان تونست وبشو پس وبگیره ولی نتونست سری به کلفا بزنه

    ۶.من دیگه غلط بکنم که تو کلفا کل کنم (به خاطر مثائل شخصی از کل کردن دیگه خوشم نمیاد)

    ۷.من حوصله مدیریت رو ندارم ابنو خوب فهمیدیکه تشنه مدیریت نیستم وگر نه نیازی به کلفا نبود تو وب خودم با دوستام کل میکردم کار سختیم نیست 

    ۸.به خاطر مشکلی شخصی که دارم منو بیکار میبینی. خدا نکنه جای من بودی که با مسکن بخوابی که خدا روشکر دیگه یا دارم عادت میکنم یا بهتر میتونم کنار بیام باهاش

    ۹. من از ۴روز پیش تو کلفا دیگه آفتابی نشدم این حرف هفته گذشه است

    ۱۰. فکر نکنم شما هم کاری از این بهتر داشته باشید که تا ساعت ۴ صبح  کارت پستال بفرستید چون بیکارید پس من تنها بیکار نیستم

    ۱۱.به حضورتان عارضم که دیگه لازم نیست هوو بیاری به خاطر من چون من دیگه تو کلفا کل نمی کنم وتوبه کردم

    ۱۲.  ایده های فکری من محفوظ می باشند وباید پس از پرداخت حق محفوطیت از انها استفاده کنید. لیدر

    چند توصیه که با رعایت انها شاید کلفا دوباره جون بگیره

    ۱.اینکه مدیریت تقسیم بشه یا بهتر بگم مشخص کردن مسئول برای هر قسمت ویک رهبر دانا برای نضارت بر کار انه

    ۲. هیچ گاه بر علیه کل کنندگان جبه گیری  نشود

    ۳.معرفی یک پل ارتباطی برای بر قرار کردن ارتباط بین لیدرها ومدیران در مواقع لزوم

    ۴.دیگه حوصله ندارم خودتون از بچه ها بقیه اش رو  بپرسین ماشالا  بچهای کلفا همه هم با حالن هم زرنگو دانا

    میتونید استفاده کنید

    واما تمام دوستان جا داره اینجا از همتون خواهش کنم تا اگر  ازمن بدی وکدورتی دیدید به بزرگواری خودتون ببخشید

    به امید روزی که لبخند مجدد بر لبان کلفا دیده شود این هیچگاه دیده نمی شود جز با حضور گرم وشادی بخش شما

    واینرو هم بگم راهمو بگیرم برم تا با .....بیرونم نکردن مدیران عزیز    من از کلفا نرفتم هستم ولی خودم دیگه نمی کلم

    چون ظاهران .......

     وکل شما رو از پشت شیشه نگاه میکنم پس مواظب باشید با حال بکلید تا مورد تشویق من قرار بگیرید   

    پس فعلا خدا نگهدار دوستان  

     

     

    کارت دعوت خاله سارا

    سلام به مدیر زحمت کش کلفا خاله سارا میتونی منم عضو کنی با نام BOY STRONGيا همون كك دوست داشتنيت

    ماه عسل با كوشا خوش گذشت ؟

    بهتره امار وبت رو تو چند روزی که من لیدر بودم نگاه کنی

    یه رکورد تاریخی با بچه هابرات زدیم تو کمتر از یک هفته

    اعتراضنامه:

    در كلفا رو من گل گرفتم تو دوباره برام كارت دعوت ميفرستي
    برا چي زحمت ميكشي خودتو برا كي اذيت ميكني معلومه

    كلفا چند روزه که مرده وبا این مدیریت بعید میدونم زنده شدنی باشه
    منم يك هفته پيش از ليدر پسرا استعفا دادم اره خاله سارا

    ظاهرا بقیه دوستانم با مدیریت بد اینجا مشکل دارن وبا نظر من موافقت کردن

     تو کارت رو خوب انجام میدی ولی .....

    داریم یه فکر دیگه میکنیم بجز کل دوست داشتی تو هم میبریم یه تفریح جالب سراغ داری...؟

    ساناز

    تازه از راه رسيدي يكم بمون دم در تا عرقت خشك شه بعد بيا ازمون كل كل بخا

    ما ديگه اهل كل نيستيم نديدي در كلفا تخته شده توهم برو پي كارت جونيت رو اينجا هدر نده

    حيفه يكي مثل تو اينجا زير دستو پا له بشه برو برو جون

    سلام من هستم