سلام به مدیر زحمت کش کلفا خاله سارا میتونی منم عضو کنی با نام BOY STRONGيا همون كك دوست داشتنيت

ماه عسل با كوشا خوش گذشت ؟

بهتره امار وبت رو تو چند روزی که من لیدر بودم نگاه کنی

یه رکورد تاریخی با بچه هابرات زدیم تو کمتر از یک هفته

اعتراضنامه:

در كلفا رو من گل گرفتم تو دوباره برام كارت دعوت ميفرستي
برا چي زحمت ميكشي خودتو برا كي اذيت ميكني معلومه

كلفا چند روزه که مرده وبا این مدیریت بعید میدونم زنده شدنی باشه
منم يك هفته پيش از ليدر پسرا استعفا دادم اره خاله سارا

ظاهرا بقیه دوستانم با مدیریت بد اینجا مشکل دارن وبا نظر من موافقت کردن

 تو کارت رو خوب انجام میدی ولی .....

داریم یه فکر دیگه میکنیم بجز کل دوست داشتی تو هم میبریم یه تفریح جالب سراغ داری...؟