سلام ريحان جان

ما معمولان تازه واردا كه ميان داخل و بلد نيستن سلام كنن رو ميزاريم دم در بمونن

 لنگ در هوا حالا تو اين بي بازاري اومدي داخل كاري نكن جريمه شي ok

 

در ضمن من 24 اونم