۱. بهتره به فکر کلفای ۵ باشی چون تا کلفای ۵ فکر نکنم کسی بیاد اینجا

۲.پس میگی که امار ۵۷۰مال تبلیغات شماست پس خسته نباشی

۳. توکه گفتی تبلیغات با نرم افزار اسپم انجام میشه پس شما بازم خسته نباشید که هرشب به وب من سر میزنی و کارت دعوت میفرستی 

۴. حالام داریم امار تبلیغاتتون رو میببنیم اره به هر وبی ۴یا ۵ بار کارت دعوت میفرستی ایا به ۳۰۰ رسیده

۵.دوستای قدیمتون که ۲۰ بیشترن ایا تا به حال همچین رکوردی زدن ؟

۶. در ضمن نیاز به توهین به همدیگه نیست (برخوردتو درست کن )

۷. حرفات داره ضد نقیض میشه پس نتیجه گیری میشه که  اسمون راست میگه

۸.اسمون یکی از فعالان وبتون بوده پس نظرش رو باید محترم بشمرید

۹.اگه قرار بود کلفارو تخته کنن تا هالا میکردند چون من خودم خیلی توش فوضولی کردم پس خیالتون راحت کل ۵ رو هم بسازید

۱۰. دیگه موقعش رسیده که خودت قبول کنی اشتباهاتت رو  پس نیازی نیست که به اسم سارا بیایی با همون کوشا بیا اره  توکه از همه چیز اون خیر داری

۱۱ما هم نمی فهمیم که شما کدومتونید و فکر میکنیم سارا مسافرته  اره

۱۲. این بازیا چی در میاری مرد حسابی دوست داری خاله سارا باشی

۱۳.من نظرات کل بچه های رو که لیدرشون بودم و امار بیاد ماندنی کلفا رو باید مدیونشون باشین میگیرم بعد اگه دوست داشتی برات قید میکنم  

۱۴.چرا توهم مثل اسمون درس نخوندی تا از تابستونت لذت ببری واحدات رو پاس کنی با عروسکات ور بری یا میخوای دانشجو بودنتو به رخ کی بکشی بخدا ماهم بی سوادیم خوبه 

بهتره قبول کنی نیاز به توهین نیست توهین کار بی .......پس بهتره عاقل باشیم