سلام خب اولا باید بگم من ۴ روز بود مسافرت بودم

اصلا هم نمی دونم اینجا چه خبره؟

کوشا هم که نمی یاد یه سری مشکلات برا اینترنتش به وجود اومده

من برات دعوت نامه نفرستادم

واصلا همون اولین باری هم که برات دعوت نامه فرستادم با نرم افزار اسپم بود

حاضرم هستم مدیریت رو به هر کی که بقیه قبولش دارن تحویل بدم

و اصلا من قرار بود که ۱ماه مدیر باشم ولی فکر نکنم یک ماه شده باشه؟!

به هر حال  باشه برام فرقی نمی کنه ولی اینجا یه چیز باید معلوم شه که تو وب ما کی خراب کاره؟

آره خراب کار

باید بگم ۴ روز پیش وبلاگ شخصی کوشا و کل ۱  که ما عضویت رو تو اون قرار دادیم هک شد و

ما شانس آوردیم که کلفا رو هک نکردن به هر حال باید بدونید با تلاش هامون هر دو رو پس گرفتیم

ولی باید بگم مدیریت تو وب کلفا نباید دست تو باشه چون اون جور که من یادمه از ۴ روز قبل

تو صبح تا شب تو کلفایی و باید کل کنی چون بیکاری

ولی مدیر آینده باید کسی باشه که بیشتر از کل حضور داشته باشه تو وب برا تبلیغ و پاک کردن چرت و پرت هایی که دیگران می گن

البته یکی اختصاصی واسه پاک کردن چرت و پرت هایی که تو می گی باید حضور داشته باشه

راستی یه چیزی که تازه یادم اومد

این لیدری که تو می گی یکی از طرح های ما برا آینده بود ولی شاید اجرا شه چون اینجوری هیچکی مدیر نمی شه و یه عده به خاطر مدیر شدن به دیگران حسادت نمی کنن