حشمت قاقی
سلام به همه ی دختر پسرای خل و چل واقعا همتون خل وچلید
آخه به اینم می گن کل دو سه ماه ما تو این وبلاگ نبودیم این چه بلاییه سرش آوردین
یه آشنا هم که داشتیم (امیرخان) اونم از دست شما و فکر کنم همون سارا در رفت
مائده هم که اصلا نمی شناسمش
ببخشید djamin تو دختری؟ یا پسر؟ خودت رو تفکیک کن وگرنه پشتت حرف در میارن
بعدشم اینقدر کپی برداری نکن به قول سارا اگه کپی کردی زیرش منبعشم بنویس
آخه درسته تو ایران قانونی واسه کپی رایت نیست ولی تو یکم رعایت کن و از خودت بنویس
سهرابم که هنوز اون دخترای وحشی رو تو این وب ندیدی به نظرم باید لطافت رو کنار بگذاری وگرنه
بعد دیدن اولین دختر تبدیل به سراب می شی
آسمون که اه اه دختره لوس اینجا اومدیم دعوا کنیم نه اینه دل بدیم قلوه بگیریم
از من که استادم یاد بگیرید
به قول امیر خان:
هر کی قصد کل کل با بنده داره/ کشته شدنش به دست من با بنده داره
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 14:12 توسط حشمت
|