آسمون
جناب "قدرت" کسانی که از ناحیه ا مشکل دارن اینطوری وزنهlifting می کنن!
نمی دونستی بدون .
شما که قدرت دستته دیگه چرا می ترسی!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه دختر شدی به قول خودتون !!!!!!!!!!!!!
+ نوشته شده در پنجشنبه سوم تیر ۱۳۸۹ ساعت 19:54 توسط آسمون
|