سان ســـــــان
ولی من الان میرم تا نبودم واست عادت بشه !!
البته میدونم ک هیچوقت نبودم..
لای حلا واقعا میرم !!
کارم داشتی بیا وبم !!
باید الان برم از نت !!
صبح میخونم !!
بای دختر بی احساس ../.![]()
بای تنها.
+ نوشته شده در شنبه هفتم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 22:10 توسط sun son
|