آرتیمس
سلام دوباره به همه
و یه سلام مخصوص به کوشا
خوفین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید من باز اومدم اذیت کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
______________________________________________________________
ببین کوشا من 2 روز دیگه میام اگه . . . شده باشه دوباره . . . ت میکنما
یعنی چی؟
پسره ی . . .
یه دف دیگه از این . . . بگی . . . میکنما
حالا از ما گفتن بود
باشه
این پست هم واسه تو
فعلا
+ نوشته شده در شنبه هفتم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 18:46 توسط آرتیمس
|