سلام  دوباره به همه

و یه سلام مخصوص به کوشا

خوفین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشید من باز اومدم اذیت کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

______________________________________________________________

ببین کوشا من 2 روز دیگه میام اگه . . .  شده باشه دوباره . . . ت میکنما

یعنی چی؟

پسره ی . . .

یه دف دیگه از این . . . بگی . . . میکنما

حالا از ما گفتن بود

باشه

این پست هم واسه تو

فعلا