vay royaaa vaghan kalamo khabondiaaa vaghan harfat kamelan manteghi boOd kenaye nemizadi be man harfattt koli bodo bi ebham.!Roya man chakeretam khobe? baba harki bashe jeloye Roya kam miareee.!vali Roya daram barat..........!(kalkal)
+ نوشته شده در دوشنبه نهم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 9:48 توسط علی
|
پيام مدير: با سلام به مدرن ترین وبلاگ کل کل گروه دختر پسرای گل ایرانی خوش امديد.اميدواريم دوستان عزیز لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنند. اعضایی هم که مایل به تبادل لینک هستند مارو لینک کنن بعد اطلاع بدن و مطمئن باشن که ما لینکشون میکنیم باتشكر مديريت