رویا گلی
پس منتظر چی موندی الـــ♥ــی جون ؟؟
بــدو وب بزنیم منم یه مشت عضو میارم برات همه هم از پایه ها ![]()
بعد حال این کوشا گرفته بشه ....
بابا اصلا کوشا حال هم داره ؟؟!!![]()
وللــــــش !!!
حالا کـــی وب میزنیم یا من بزنم ؟
چی میگی ؟![]()
![]()
![]()
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 20:17 توسط رویا
|