پس منتظر چی موندی الـــــی جون ؟؟

بــدو وب بزنیم منم یه مشت عضو میارم برات همه هم از پایه ها

بعد حال این کوشا گرفته بشه ....

بابا اصلا کوشا حال هم داره ؟؟!!

وللــــــش !!!

حالا کـــی وب میزنیم یا من بزنم ؟

چی میگی ؟