مائده
میدونم همتون از دستم دلگیرین که چرا یه مدته زیادی نیومدم
میدونم تقصیر خودم بوده که نیومدم اما به عرض بعضی ها میرسونم من دیگه نمیخوام مدیر دخترا باشم
چرا که شاید دیر به دیر بیام و این مسئله موجب رنجش خیلی ها بشه
فقط از این دلگیرم که چرا تو این مدت من اینو نفهمیدم هیچ کسی از من خوشش نمیاد
شاید به خاطر اینه که هیچ احساسی از خودم به خرج نمیدونم من از این ناراحت نیستم که چرا از من
انتقاد میکنین بر عکس خیلی خوشحالم که بهم میفهمونین میتونم کار های بهتری هم انجام بدم
اگه این وبلاگ داره از هم میپاشه تقصیر منه اگه تو این همه مدت من نبودم تقصیر منه
ولی یکم درک کنین که تو این مدت چرا نیومدم چرا تو این مدت یه بار به اینجا سر نزدم
نمیخوام قیافه ی حق به جانب گرفته ها رو داشته باشم اما فهمیدم وقتی من نیستم به همه بیشتر خوش میگذره پس بهتره واسه همیشه بگم خدا حافظ تا همنیشه خوشی پایبند بمونه