آرتیمس
خوش به حالش
نمی دونم خیلی این کلمات آزارم میده خیلی
درضمن داستان قشنگی بود
وا خاک به سرم یعنی من دارم با یه روح حرف میزدم؟؟؟!!!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و پنجم اسفند ۱۳۸۸ ساعت 1:34 توسط آرتیمس
|